ANUNȚ pentru organizarea concursului pentru ocuparea unui post unic contractual vacant de execuție de Impresar artistic – Grad profesional IA, studii superioare – poziția 22 în stat de funcții, din cadrul Compartimentului Promovare şi implementare investiţii culturale, cu normă întreagă sau normă parțială
octombrie 1, 2025
ANUNȚ pentru organizarea concursului pentru ocuparea unui post unic contractual vacantabil de execuție de Economist specialist – Grad profesional IA, studii superioare – poziția 33 în stat de funcții, din cadrul Compartimentului Financiar Contabilitate
octombrie 6, 2025

ANUNȚ pentru organizarea concursului pentru ocuparea unui post unic contractual vacant de execuție de Referent artistic, Grad profesional I, studii medii – poziția 12 în stat de funcții, din cadrul Compartimentului Programe și proiecte culturale

04.11.2025

Rezultatul FINAL din 04.11.2025, la concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de execuţie de Referent artistic în cadrul Compartimentului Programe și Proiecte Culturale

Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate finale:

 

Nr. crt. Cod de identificare Punctaj proba scrisă Punctaj
interviu
Punctaj final Rezultat final
1 1392 97,66 94,33 95,99 ADMIS

 

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuţie).

Afişat astăzi, 04.11.2025, ora 13:00, la sediul și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.

 


31.10.2025

 Rezultatul PROBEI INTERVIU din 31.10.2025, la concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de execuţie de Referent artistic în cadrul Compartimentului Programe și Proiecte Culturale

 

Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei Interviu:

Nr. crt. Cod de identificare Punctajul probei Interviu Rezultatul probei Interviu
1. 1392 94,33 puncte ADMIS

 

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuţie).

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie după afișarea rezultatelor, până la data de 03 noiembrie 2025, ora 15:00, la sediul instituției, din Mun.  București, Str. Thomas Masaryk, Nr. 4, Sectorul 2, sub sancţiunea decăderii din acest drept, conform art. 53 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Afişat astăzi, 31.10.2025, ora 15:00, la sediul și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.

 


28.10.2025

 Rezultatul PROBEI SCRISE din 27.10.2025, la concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de execuţie de Referent artistic,  în cadrul Compartimentului Programe și proiecte culturale

Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:

Nr. crt. Cod de identificare Punctajul probei scrise Rezultatul probei scrise
1. 1392 97,66 ADMIS
2. 1405 23,34 RESPINS
3. 1420 41,68 RESPINS
4. 1438 ABSENT RESPINS

 

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuţie).

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie după afișarea rezultatelor, până la data de 29 octombrie 2025, ora 14:00, la sediul instituției, din Mun.  București, Str. Thomas Masaryk, Nr. 4, Sectorul 2, sub sancţiunea decăderii din acest drept, conform art. 53 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Candidaţii declaraţi „ADMIS” vor susţine interviul în data de 31 octombrie 2025, la sediul instituției, din Mun.  București, Str. Thomas Masaryk, Nr. 4, Sectorul 2. Ora va fi notificată fiecărui candidat.

La ora comunicată, candidaţii, având asupra lor actul de identitate, se vor prezenta la sediul instituției, din Mun.  București, Str. Thomas Masaryk, Nr. 4, Sectorul 2.

Afişat astăzi, 28.10.2025, ora 14:00, la sediul și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.

 


21.10.2025

Rezultatul probei selecţiei de dosare la concursul de ocupare a funcției contractuale de execuţie unice vacante de Referent artistic din cadrul Compartimentului Programe și Proiecte Culturale

 

Având în vedere prevederile art. 37 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioarecomisia de concurs comunică următoarele rezultate la proba de selecție a dosarelor depuse pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției contractuale de execuţie de Referent artistic în cadrul Compartimentului Programe și Proiecte Culturale:

Nr. crt. Număr de înregistrare dosar Rezultatul selecției dosarelor Motivul respingerii dosarului
1. 1382 RESPINS Nu îndeplinește condițiile specifice necesare ocupării postului:

– Vechimea în muncă: minimum 3 ani

2. 1392 ADMIS
3. 1394 RESPINS Nu îndeplinește condițiile specifice necesare ocupării postului:

– Vechimea în muncă: minimum 3 ani

4. 1396 RESPINS Nu îndeplinește condițiile specifice necesare ocupării postului:

– Vechimea în muncă: minimum 3 ani

5. 1405 ADMIS
6. 1420 ADMIS
7. 1424 RESPINS Nu îndeplinește condițiile specifice necesare ocupării postului:

– Vechimea în muncă: minimum 3 ani

8. 1438 ADMIS
9. 1439 RESPINS Nu îndeplinește condițiile specifice necesare ocupării postului:

– Vechimea în muncă: minimum 3 ani

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție).

Candidaţii declaraţi ADMIS vor susţine proba scrisă în data de 27 octombrie 2025, ora 10:00, la sediul instituției, din București, str. Thomas Masaryk, nr. 4, Sectorul 2. În data de 27 octombrie 2025, candidaţii se vor prezenta, începând cu ora 9:45, având asupra lor actul de identitate.

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie după afișarea rezultatelor, până la data de 22 octombrie 2025, ora 14:00, la sediul instituției, din Mun.  București, Str. Thomas Masaryk Nr. 4, Sectorul 2, sub sancţiunea decăderii din acest drept, conform art. 53 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Afişat astăzi, 21.10.2025, ora 14:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.

 


 

02.10.2025

În temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Oficiul de Film și Investiții Culturale organizează concurs, în perioada 02 octombrie 2025 – 04 noiembrie 2025, la sediul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, din București, str. Thomas Masaryk, nr. 4, Sectorul 2, pentru ocuparea unui post unic contractual vacant de execuție de Referent artistic, Grad profesional I, studii medii – poziția 12 în stat de funcții, în cadrul Compartimentului Programe și proiecte culturale, pe perioadă nedeterminată.

Programul de lucru este de 40 ore/săptămână, luni-joi, 08:30–17:00, vineri, 08:30–14:30.

Salariul brut de bază, conform Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Anexa III, cap. I, pct I, lit. b):

Salariu de încadrare Gradație 1 Gradație 2 Gradație 3 Gradație 4 Gradație 5 Indemnizație de hrană
5.995 6.445 6.768 7.107 7.285 7.468 347

Tranşele de vechime în muncă în funcţie de care se acordă cele 5 gradaţii, precum şi cotele procentuale corespunzătoare acestora, calculate la salariul de bază avut la data îndeplinirii condiţiilor de trecere în gradaţie şi incluse în acesta, sunt următoarele:

  1. a) gradaţia 1 — de la 3 ani la 5 ani — se determină prin majorarea salariului de bază prevăzut în anexele la prezenta lege cu cota procentuală de 7,5%, rezultând noul salariu de bază;
  2. b) gradaţia 2 — de la 5 ani la 10 ani — se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază;
  3. c) gradaţia 3 — de la 10 ani la 15 ani — se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază;
  4. d) gradaţia 4 — de la 15 ani la 20 de ani — se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază;
  5. e) gradaţia 5 — peste 20 de ani — şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază.

 

Condiții generale de participare:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanității, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii.

Condiţii specifice necesare ocupării postului unic contractual vacant de execuție de Referent artistic, Grad profesional I, studii medii – poziția 12 în stat de funcții, în cadrul Compartimentului Programe și proiecte culturale:

  • Studii medii atestate cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă;
  • Vechimea în muncă: minimum 3 ani;
  • Limbi străine cunoscute (necesitate şi nivel): limba engleză – nivel mediu;
  • Experiența în mediul public reprezintă un avantaj;
  • Cunoașterea și utilizarea pachetului Microsoft Office.

Actele necesare înscrierii la concurs:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1 la Regulament (se poate pune la dispoziţie candidaţilor la sediul instituției sau poate fi vizualizat și descărcat accesând site-ul ofic.ro, în cadrul secţiunii „Cariere”);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflat în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

Acest document poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

  1. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

  1. curriculum vitae, model comun european.

Copiile documentelor menționate se prezintă personal, însoţite de documentele originale, spre a fi certificate pentru conformitate cu originalul.

Dosarele de concurs se vor depune la sediul instituției, din București, str. Thomas Masaryk, nr. 4, Sectorul 2, în intervalul orar, luni-joi, 10:00-16:00, şi vineri, 10:00-14:00.

Calendarul concursului pentru ocuparea postului unic contractual vacant de execuție de Referent artistic, Grad profesional I, studii medii – poziția 12 în stat de funcții, în cadrul Compartimentului Programe și proiecte culturale:

02 octombrie 2025 Publicarea anunțului privind organizarea concursului la sediul instituției și pe www.ofic.ro
03–16 octombrie 2025

ora 14:00

Termenul limită pentru depunere de către candidați a dosarelor de concurs
16-20 octombrie 2025 Selecția dosarelor
21 octombrie 2025,

ora 14:00

afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs
22 octombrie 2025,

ora 14:00

termenul limită pentru depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor de concurs
23 octombrie 2025, termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse privind selecția dosarelor
24 octombrie 2025

ora 14:00

afișarea rezultatelor
27 octombrie 2025,

ora 10:00

proba scrisă
28 octombrie 2025,

ora 14:00

afișarea rezultatelor probei scrise
29 octombrie 2025,

ora 14:00

termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă;
30 octombrie 2025,

ora 14:00

termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la  proba scrisă; afișarea rezultatelor
31 octombrie 2025

 

ora 15:00

Interviul (ora se va notifica candidaților declarați „admis” la proba scrisă)

afișarea rezultatelor interviului

03 noiembrie 2025 termenul limită de depunere a contestațiilor la interviu
04 noiembrie 2025 termenul limită  de soluționare a contestațiilor depuse la interviu; afișarea rezultatelor finale

 

Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției, din București, str. Thomas Masaryk, nr. 4, Sectorul 2, sau la adresa de e-mail contact@ofic.ro.

Bibliografia:

Bibliografie generală:

  • Constituția României;
  • Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, dispozițiile aplicabile personalului contractual;
  • Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 189 din 25 noiembrie 2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 39/2023 privind înființarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri instituționale referitoare la gestionarea schemei de ajutor de stat pentru sprijinirea culturii de film şi producţiei de film în România, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr. 638/2023 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul 3407/2023 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografie specifică pentru ocuparea postului unic contractual vacant de execuție de Referent artistic, Grad profesional I, studii medii – poziția 12 în stat de funcții, în cadrul Compartimentului Programe și proiecte culturale:

  • Regulamentul (UE) nr. 651/2014 al Comisiei din 17 iunie 2014 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piața internă în aplicarea articolelor 107 și 108 din tratat, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 187, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr. 421 din 13 iunie 2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea producției de opere audiovizuale pe teritoriul României, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr. 1.250 din 8 decembrie 2023 pentru aprobarea procedurii de gestionare și verificare a proiectelor preluate, de încheiere a acordurilor de finanțare și de efectuare a plăților aferente schemei de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice de către Oficiul de Film și Investiții Culturale și pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 421/2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice;
  • Decizia managerului Oficiului de Film şi Investiţii Culturale nr. 659/2024, cu completările și modificările ulterioare, de modificare şi completare a Procedurii de evaluare, aprobare şi decontare a ajutorului de stat pentru proiectele care pot fi finanţate în cadrul schemei de ajutor de stat reglementate de Hotărârea Guvernului nr. 421/2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea producţiei de opere audiovizuale pe teritoriul României, începând cu sesiunea 2024.

 Tematica pentru ocuparea postului unic contractual vacant de execuție de Referent artistic, Grad profesional I, studii medii – poziția 12 în stat de funcții, în cadrul Compartimentului Programe și proiecte culturale:

  • Principiile de funcționare ale schemei de ajutor de stat reglementată de H.G. nr. 421/2018;
  • Reguli privind transparența, monitorizarea și raportarea schemei de ajutor de stat reglementată de H.G. nr. 421/2018;
  • Principiile fundamentale de funcționare a Oficiului de Film și Investiții Culturale;
  • Obiectul de activitate – Oficiul de Film și Investiții;
  • Atribuțiile generale ale instituției;
  • Atribuțiile Compartimentului Programe și Proiecte Culturale.

Atribuțiile postului:

  1. a) realizează verificarea administrativă a cererilor de finanţare şi a documentaţiei aferente schemei de ajutor de stat, conform dispoziţiilor G. nr. 421/2018, cu modificările și completările ulterioare;
  2. b) realizează verificarea administrativă a cererilor de plată şi a documentaţiei aferente schemei de ajutor de stat, conform dispoziţiilorG. nr. 421/2018, cu modificările și completările ulterioare;
  3. c) asigură înregistrarea la dosarul proiectului a documentelor depuse de solicitanţi;
  4. d) îndeplinește atribuțiile prevăzute în sarcina Secretariatului Tehnic potrivit legislației în aplicarea schemei de ajutor de stat reglementată de H.G. nr. 421/2018;
  5. e) îndeplinește funcțiile administrative în cadrul procedurilor de finanțare, în baza ordinului de numire emis de manager și a legislației aplicabile;
  6. f) contribuie la organizarea acțiunilor și manifestărilor culturale;
  7. g) răspunde de păstrarea tuturor documentelor primite și întocmite și le depune la arhivă, respectând prevederile legale;
  8. h) îndeplinește orice alte atribuții specifice date în competența sa prin lege sau de către manager și directorul general adjunct.

 

 

– Afișat pe pagina de internet și la sediu în data de 02 octombrie 2025