ANUNȚ pentru organizarea concursului pentru ocuparea unui post unic contractual vacantabil de execuție de Economist specialist – Grad profesional IA, studii superioare – poziția 33 în stat de funcții, din cadrul Compartimentului Financiar Contabilitate
octombrie 6, 2025
ANUNȚ pentru organizarea concursului pentru ocuparea unui post unic contractual vacantabil de execuție de Economist specialist – Grad profesional IA, studii superioare – poziția 33 în stat de funcții, din cadrul Compartimentului Financiar Contabilitate
noiembrie 12, 2025

ANUNȚ pentru organizarea concursului pentru ocuparea unui post contractual unic temporar vacant de execuție de Secretar PR, Grad profesional IA, studii superioare – poziția 20 în stat de funcții, din cadrul Compartimentului Promovare şi implementare investiţii culturale, pe perioadă determinată, cu normă întreagă sau normă parțială

16.10.2025

Rezultatul probei selecţiei de dosare  la concursul de ocupare a funcției contractuale de execuţie unice vacante de Secretar PR în cadrul  Compartimentului Promovare și implementare investiții culturale

 

Având în vedere prevederile art. 37 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioarecomisia de concurs comunică următoarele rezultate la proba de selecție a dosarelor depuse pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției contractuale de execuţie de Secretar PR în cadrul Compartimentului Promovare și implementare investiții culturale:

Nr. crt. Număr de înregistrare dosar Rezultatul selecției dosarelor Motivul respingerii dosarului
1. 1393 RESPINS 1. Nu îndeplineşte Condițiile generale de participare:

b.         cunoaşte limba română, scris şi vorbit.

Curriculum vitae depus nu este în limba română.

2. Nu îndeplinește condițiile specifice necesare ocupării postului:

– Perfecţionări (specializări): minimum 3 ani experiență relevantă într-o poziție similară.

2. 1395 RESPINS Nu îndeplinește Condiţiile specifice necesare ocupării postului:

– Perfecţionări (specializări): minimum 3 ani ani experiență relevantă într-o poziție similară.

 

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție).

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie după afișarea rezultatelor, până la data de 17 octombrie 2025, ora 14:00, la sediul instituției, din Mun.  București, Str. Thomas Masaryk Nr. 4, Sectorul 2, sub sancţiunea decăderii din acest drept, conform art. 53 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Afişat astăzi, 16.10.2025, ora 14:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.

 


 

07.10.2025

În temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Oficiul de Film și Investiții Culturale organizează concurs, în perioada 07 – 30 octombrie 2025, la sediul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, din București, str. Thomas Masaryk, nr. 4, Sectorul 2, pentru ocuparea unui post contractual unic temporar vacant de execuție de Secretar PR, Grad profesional IA, studii superioare – poziția 20 în stat de funcții, din cadrul Compartimentului Promovare şi implementare investiţii culturale, pe perioadă determinată, cu normă întreagă sau normă parțială, până la data de 11.05.2027, pe durata suspendării CIM – ului salariatului titular aflat în concediu de creștere a copilului până la 2 ani, sau mai devreme, dacă titularul revine.

Programul de lucru este de 40 ore/săptămână, luni-joi 08:30–17:00, vineri 08:30–14:30, respectiv parţial, în acelaşi interval orar.

Salariul brut de bază, conform Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Anexa III, cap. I, pct I, lit. b):

Salariu de încadrare Gradație 1 Gradație 2 Gradație 3 Gradație 4 Gradație 5 Indemnizație de hrană
7.870 8.461 8.885 9.330 9.564 9.804 347

Tranşele de vechime în muncă în funcţie de care se acordă cele 5 gradaţii, precum şi cotele procentuale corespunzătoare acestora, calculate la salariul de bază avut la data îndeplinirii condiţiilor de trecere în gradaţie şi incluse în acesta, sunt următoarele:

  1. a) gradaţia 1 — de la 3 ani la 5 ani — se determină prin majorarea salariului de bază prevăzut în anexele la prezenta lege cu cota procentuală de 7,5%, rezultând noul salariu de bază;
  2. b) gradaţia 2 — de la 5 ani la 10 ani — se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază;
  3. c) gradaţia 3 — de la 10 ani la 15 ani — se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază;
  4. d) gradaţia 4 — de la 15 ani la 20 de ani — se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază;
  5. e) gradaţia 5 — peste 20 de ani — şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază.

 

 

Condiții generale de participare:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanității, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii.

Condiţii specifice necesare ocupării postului:

  • Studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domenii relevante: Comunicare, Relații Publice, Jurnalism, Marketing, Litere, Arte, Management Cultural sau domenii conexe;
  • Vechimea în muncă: minimum 5 ani;
  • Perfecţionări (specializări): minimum 3 ani ani experiență relevantă într-o poziție similară;
  • Limbi străine cunoscute (necesitate şi nivel): limba engleză (fluent – scris și vorbit), obligatoriu. Cunoașterea unei a doua limbi străine de circulație internațională (franceză, germană, spaniolă, italiană) constituie un avantaj semnificativ;
  • Experiența în instituții publice sau în domeniul cultural/artistic constituie un avantaj;
  • Cunoașterea și utilizarea pachetului Microsoft Office – nivel avansat.

Actele necesare înscrierii la concurs:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1 la Regulament (se poate pune la dispoziţie candidaţilor la sediul instituției sau poate fi vizualizat și descărcat accesând site-ul ofic.ro, în cadrul secţiunii „Cariere”);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflat în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

Acest document poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

  1. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

  1. curriculum vitae, model comun european.

Copiile documentelor menționate se prezintă personal, însoţite de documentele originale, spre a fi certificate pentru conformitate cu originalul.

Dosarele de concurs se vor depune la sediul instituției, din București, str. Thomas Masaryk, nr. 4, Sectorul 2, în intervalul orar, luni-joi, 10:00-16:00, şi, vineri, 10:00-14:00.

Calendarul concursului pentru ocuparea funcției unice temporare vacante de execuție de Secretar PR, Grad profesional IA, studii superioare – poziția 20 în stat de funcții din cadrul Compartimentului Promovare şi implementare investiţii culturale, cu normă întreagă sau normă parțială, pe perioadă determinată:

07 octombrie 2025 Publicarea anunțului privind organizarea concursului la sediul instituției și pe www.ofic.ro
08-14 octombrie 2025

ora 14:00

Termenul limită pentru depunere de către candidați a dosarelor de concurs
14-15 octombrie 2025 Selecția dosarelor
16 octombrie 2025,

ora 14:00

afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs
17 octombrie 2025,

ora 14:00

termenul limită pentru depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor de concurs
20 octombrie 2025 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse privind selecția dosarelor
21 octombrie 2025

ora 14:00

afișarea rezultatelor
22 octombrie 2025,

ora 10:00

proba scrisă
23 octombrie 2025,

ora 14:00

afișarea rezultatelor probei scrise
24 octombrie 2025,

ora 14:00

termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă;
27 octombrie 2025,

ora 14:00

termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la  proba scrisă; afișarea rezultatelor
28 octombrie 2025

 

ora 15:00

Interviul (ora se va notifica candidaților declarați „admis” la proba scrisă)

afișarea rezultatelor interviului

29 octombrie 2025,

ora 15:00

termenul limită de depunere a contestațiilor la interviu
30 octombrie 2025 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la interviu; afișarea rezultatelor finale

Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției, din București, str. Thomas Masaryk, nr. 4, Sectorul 2, sau la adresa de e-mail contact@ofic.ro.

Bibliografia:

Bibliografie generală:

  • Constituția României;
  • Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, dispozițiile aplicabile personalului contractual;
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 189 din 25 noiembrie 2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 39/2023 privind înființarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri instituționale referitoare la gestionarea schemei de ajutor de stat pentru sprijinirea culturii de film şi producţiei de film în România, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr. 638/2023 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul 3407/2023 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografie specifică pentru ocuparea funcției unice temporare vacant de execuție de Secretar PR, Grad profesional IA, studii superioare – poziția 20 în stat de funcții din cadrul Compartimentului Promovare şi implementare investiţii culturale, cu normă întreagă sau normă parțială, pe perioadă determinată:

  • Legea concurenței nr. 21/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Regulamentul (UE) nr. 651/2014 al Comisiei din 17 iunie 2014 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piața internă în aplicarea articolelor 107 și 108 din tratat, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 187, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanță de Urgență nr. 77 din 3 decembrie 2014 privind procedurile naționale în domeniul ajutorului de stat, precum și pentru modificarea și completarea Legii concurenței nr. 21/1996, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările ulterioare;
  • Legea nr. 20 din 6 martie 2015 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naționale în domeniul ajutorului de stat, precum și pentru modificarea și completarea Legii concurenței nr. 21/1996;
  • Hotărârea de Guvern nr. 421 din 13 iunie 2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea producției de opere audiovizuale pe teritoriul României, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr. 1.250 din 8 decembrie 2023 pentru aprobarea procedurii de gestionare și verificare a proiectelor preluate, de încheiere a acordurilor de finanțare și de efectuare a plăților aferente schemei de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice de către Oficiul de Film și Investiții Culturale și pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 421/2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice;
  • Decizia nr. 660 din 1 iulie 2024 privind aprobarea Criteriilor pentru încadrarea ca „produs cultural” a proiectelor ce pot beneficia de schema de ajutor de stat conform H.G. nr. 421/2018;
  • Decizia nr. 690 din 1 iulie 2024 privind aprobarea Procedurii de evaluare, aprobare și decontare a ajutorului de stat pentru producția de opere audiovizuale (sesiunea 2024);
  • Tratatul privind Funcționarea Uniunii Europene (TFUE) – în special articolele 107 și 108, privind ajutoarele de stat.

Tematica pentru ocuparea funcției unice temporare vacant de execuție de Secretar PR, Grad profesional IA, studii superioare – poziția 20 în stat de funcții din cadrul Compartimentului Promovare şi implementare investiţii culturale, cu normă întreagă sau normă parțială, pe perioadă determinată:

  • Principiile de funcționare ale schemei de ajutor de stat reglementată de H.G. nr. 421/2018;
  • Reguli privind transparența, monitorizarea și raportarea schemei de ajutor de stat reglementată de H.G. nr. 421/2018;
  • Criteriile de selecție a proiectelor culturale și de producții film;
  • Obligațiile de transparentizare: publicarea procedurilor, apelurilor de proiecte, criteriilor, rapoartelor, deciziilor de evaluare;
  • Rolul OFIC în cooperarea internațională culturală;
  • Principiile fundamentale de funcționare a Oficiului de Film și Investiții Culturale;
  • Obiectul de activitate – Oficiul de Film și Investiții;
  • Atribuțiile generale ale instituției;
  • Atribuțiile Compartimentului Promovare și Implementare Investiții Culturale.

Atribuțiile postului:

  1. asigură asistența în elaborarea și execuția strategiei de comunicare și a planului anual de comunicare;
  2. participă la realizarea materialelor și campaniilor de comunicare ale instituției;
  3. desfășoară activități de copywriting – realizează conținutul postărilor pentru pagina web, social media ș alte forme de comunicare utilizte de instituție;
  4. asigură asistența în elaborarea și emiterea newsletter-ului instituției;
  5. asigură asistența organizării și a planificării în vederea implementării calendarului de activități internaționale;
  6. asigură asistența în vederea menținerii relației de comunicare cu rețelele internaționale la care instituția este afiliată;
  7. realizează un raport trimestrial și a propune strategii de promovare pentru urmatoarea perioadă;
  8. asigură actualizarea website-ului institutului cu informații despre activitatea curentă prin transmiterea de informații perioadice către webdesigner;
  9. identifică rețelele internaționale din domeniul de referință dar și din cele conexe ale instituției și realizează o bază de date cu acestea;
  10. asigură actualizarea website-ului instituției cu informații despre activitatea curentă prin transmiterea de informații periodice către administratorul paginii;
  11. participă activ la organizarea evenimentelor desfășurate la nivelul instituției;
  12. menține legăturile cu ordonatorul principal de credite și alte instituții/organizații din sfera de activitate a institutului, în limita mandatului primit;
  13. participă la realizarea raportului anual de activitate desfășurate la nivelul instituției, conform solicitărilor primite din partea directorului general/managerului și de superiorul ierarhic, după caz;
  14. participă la procesul de evaluare periodică a performanţelor profesionale, în conformitate cu normele interne in vigoare;
  15. participă la acţiuni interne/externe prevăzute de legislaţia în vigoare referitoare la prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă;
  16. la solicitarea superiorului ierarhic, participă la conferinţe, colocvii, simpozioane, sesiuni de informare şi documentare etc. în domeniul specific de activitate;
  17. asigură arhivarea documentelor emise și deținute, conform procedurii;
  18. asigură păstrarea confidenţialității asupra tuturor informaţiilor la care are acces în cadrul serviciului, conform angajamentului de confidenţialitate;
  19. furnizează, la cererea superiorilor ierarhici, rapoarte şi informări ce țin de activitatea desfășurată sau de activitatea instituției;
  20. îndeplineşte orice alte atribuţii specifice date în competenţa sa prin lege sau de către manager.

 

– Afișat pe pagina de internet și la sediu în data de 07 octombrie 2025