Skip to main content
search

 

ANUNŢ

în vederea închirierii unui imobil pentru sediu

 

Oficiul de Film și Investiții Culturale, instituție de cultură de importanță națională, având sediul în Mun. București, Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438, sectorul 1, cod poștal 013701, cod de identificare fiscală 48659287, email contact@ofic.ro., solicită oferte în vederea închirierii unui imobil cu destinaţie de birouri mobilate, cu suprafaţa utilă (spaţii pentru birouri) de cca. 500 mp utili, pentru o perioadă de până la 31 decembrie 2024, cu opțiune de prelungire anuală.

 

Perioada estimată de semnare a contractului este 21 mai – 31 mai 2024.

Perioada de predare a imobilului – cel târziu 15 iunie 2024.

 

Toate documentele și informațiile pe care trebuie să le cuprindă oferta sunt prevăzute în Normele interne pentru organizarea și desfășurarea procedurilor pentru închirierea unui imobil necesar funcționării Oficiului de Film și Investiții Culturale, care împreună cu caietul de sarcini sunt publicate pe site-ul OFIC (www.ofic.ro).

 

Cursul de referință care se va avea în vedere va fi cursul leu/euro stabilit de Banca Națională a României la data depunerii ofertelor.

Ofertele se primesc până în data de 20 mai 2024, prin email, la adresa contact@ofic.ro.

Ofertanţii pot transmite solicitări de clarificare cu privire la documentaţia de atribuire cu cel puţin 3 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.

Oficiul de Film și Investiții Culturale îşi rezervă dreptul de a alege oferta cea mai avantajoasă.

 

 

ANEXA 1

Procedură pentru organizarea și desfășurarea procedurilor în vederea închirierii unui imobil (clădire existentă și terenul aferent) necesar funcționării Oficiului de Film și Investiții Culturale

 

Dispoziții generale

Art. 1.

  • Prezenta procedură internă asigură cadrul și metodologia unitară pentru închirierea unei clădiri existente şi a terenului aferent acesteia, cu destinația sediu, pentru Oficiului de Film și Investiții Culturale, denumită generic în continuare închiriere imobil.
  • Conform art. 29 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare („Legea nr. 96/2016”), procedura de închiriere a imobilelor este exceptată de la aplicarea dispozițiilor privind achizițiile publice.
  • Prezenta procedură internă are la bază principiile enunțate de art. 2 alin. (2) din Legea nr. 96/2016:

a)nediscriminarea;

b)tratamentul egal;

c)recunoaşterea reciprocă;

d)transparenţa;

e)proporţionalitatea;

f)asumarea răspunderii.

 

Obiectul şi durata contractului

Art. 2.

Obiectul contractului care se va încheia între Oficiul de Film și Investiții Culturale şi ofertantul desemnat câștigător îl constituie închirierea unui imobil pentru Oficiul de Film și Investiții Culturale conform caietului de sarcini din Anexa 2.

Durata contractului va fi până la 31 decembrie 2024, cu opțiune de prelungire anuală.

Perioada estimată de semnare a contractului este 21 mai – 31 mai 2024.

Perioada de predare a imobilului – cel târziu 15 iunie 2024.

 

Procedura pentru atribuirea contractului de închiriere imobil

Art. 3.

(1) Oficiul de Film și Investiții Culturale va atribui contractul de închiriere imobil prin aplicarea procedurii de negociere directă cu proprietarii sau reprezentanții acestora, respectiv procedura prin care comisia de negociere analizează şi negociază propunerea financiară şi clauzele contractuale cu ofertantul clasat pe primul loc după ierarhizarea ofertelor, urmare primirii şi analizei acestora şi vizionării imobilelor selectate spre vizionare.

(2) În cazul în care primul clasat se retrage, atribuirea contractului de închiriere imobil este continuată de către comisia de negociere cu următorul clasat, în ordine descrescătoare.

(3) În cazul în care şi ultimul clasat se retrage, procedura de negociere directă cu proprietarii pentru atribuirea contractului de achiziție imobil nu se poate finaliza prin încheierea unui contract Oficiul de Film și Investiții Culturale având dreptul de a relua procedura, cu modificarea, după caz, a unor prevederi ale documentației inițiale.

 

Reguli generale de participare

Art. 4.

Orice persoană fizică şi/sau juridică care deţine cu titlu de proprietate valabil pentru o clădire şi terenul aferent acesteia şi care doreşte să închirieze un imobil care satisface cerinţele enunţate în caietul de sarcini, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei proceduri, la atribuirea contractului de închiriere imobil, respectiv la procedura de negociere directă cu proprietarii.

Proprietarii pot fi reprezentați prin mandatari cu procură specială sau profesioniști în intermedierea tranzacțiilor imobiliare.

 

Evitarea situaţiilor de concurenţă neloială şi de conflict de interese

Art. 5.

Pe parcursul derulării procedurii de atribuire a contractului de închiriere imobil, Oficiul de Film și Investiții Culturale va lua toate măsurile necesare pentru a evita apariţia unor situaţii de natura să determine existenţa unui conflict de interese şi/sau manifestarea concurenţei neloiale.

În cazul în care constată apariţia unor astfel de situaţii, cum ar fi cele prevăzute la art. 58 – 62 din Legea nr. 98/2016, se vor lua măsurile de eliminare a efectelor rezultate dintr-o astfel de împrejurare sau măsuri corective de modificare, încetare, revocare, anulare şi altele asemenea care au afectat aplicarea corectă a procedurii sau ale activităţilor care au legătură cu acestea.

 

Factorii de evaluare

Art. 6.

Factorii de evaluare sunt următorii:

  1. preţul şi modalităţile de plată;
  2. cantitatea și calitatea mobilierului asigurat;
  3. distanța față de metrou și mijloacele de transport în comun;
  4. posibilitatea de a fi unicul chiriaş în imobil;
  5. suprafața utilă;
  6. caracteristicile generale;
  7. caracteristicile tehnice specifice;

 

Art. 7.

Ponderea factorilor de evaluare în calcularea punctajului ofertelor este stabilită după cum urmează:

  1. preţul şi modalităţile de plată – 15%
  2. cantitatea și calitatea mobilierului asigurat – 15%
  3. distanța față de metrou și mijloacele de transport în comun – 10%
  4. posibilitatea de a fi unicul chiriaş în imobil – 10%
  5. suprafața utilă -20%
  6. caracteristicile generale – 15%
  7. caracteristicile tehnice specifice – 15%

 

 

Art. 8.

În cadrul fiecărui factor de evaluare se va puncta modul în care sunt îndeplinite cerinţele din caietul de sarcini.

 

Publicitate

Art. 9.

(1) Oficiul de Film și Investiții Culturale va transmite spre publicare în SEAP și pe site-ul OFIC un anunţ privind intenţia de închiriere a unui imobil.

(2) Anunţul de închiriere va conţine cel puţin informaţiile privind:

  1. a) adresa OFIC;
  2. b) obiectul şi durata contractului;
  3. c) suprafaţa şi destinaţia clădirii;
  4. d) site-ul OFIC unde sunt publicate caietul de sarcini şi prezenta procedură;
  5. e) data limită, ora şi locul de depunere a ofertelor.

 

Prezentarea ofertei

Art. 10.

Oferta va fi redactată în limba română. Ofertele redactate în altă limbă decât limba română vor fi însoţite de traduceri autorizate.

Art. 11.

Oferta va fi însoţită de următoarele documente:

  1. actul juridic prin care se face dovada titlului de proprietate, însoţit de dosarul cadastral, un plan al imobilului si o identificare în spaţiu a acestui imobil;
  2. dovada calității de reprezentant, în cazul în care oferta este transmisă prin terț – procură specială sub semnătură privată, contract de intermediere, contract de mandat;
  3. declaraţie pe propria răspundere a proprietarilor că imobilul în discuţie, nu este urmărit şi nu se află pe rolul unei instanţe de judecată;

 

Oferta trebuie să fie transmisă autorităţii contractante prin corespondență electronică, la adresa contact@ofic.ro şi să conţină documentele menţionate mai sus şi următoarele informaţii:

  1. adresa exactă a imobilului;
  2. fotografii exterior şi interior, schiţe;
  3. suprafaţa utilă pentru birouri (mp);
  4. data la care poate fi pus la dispoziţie imobilul;
  5. preţul/mp, exclusiv utilităţi (interior şi eventual curte) în lei, fără TVA
  6. preţul total lunar pentru închirierea imobilului (cu curtea aferentă, dacă e cazul) în lei, fără TVA;
  7. modalitatea de efectuare a plăţii (lunar, anual etc);
  8. posibilităţile de parcare;
  9. asigurarea utilităţilor (apă, încălzire, aer condiţionat, cablaje telefonie fixă, internet etc);
  10. existenţa compartimentărilor şi amenajărilor interioare,
  11. existența mobilierului sau a altor echipamente;
  12. existenţa altor chiriaşi în incinta imobilului/curţii.

Paginile dosarul trebuie să conţină un OPIS al documentelor, cu menționarea numărului de pagini aferente fiecărui document și al numărului total de pagini transmis.

Art. 12.

Ofertele trebuie depuse până la termenul limită specificat în anunţul de închiriere şi să fie înaintate prin corespondență electronică, la adresa contact@ofic.ro.

Ofertele depuse prin alte mijloace decât cele menţionate anterior nu vor fi luate în considerare.

Documentele prezentate în copie vor fi însoțite de o declarație privind conformitatea cu originalul, semnătura ofertantului.

 

Ofertantul desemnat câștigător va trebui să prezinte, cel târziu la data semnării contractului de închiriere, în original, documentele prevăzute la art. Art. 11 și certificatul fiscal cu privire la imobil şi terenul aferent, din care să reiasă că proprietarul are toate taxele achitate la zi sub sancțiunea anulării procedurii de atribuire.

 

Art. 13.

Procedura de negociere directă cu proprietarii se desfăşoară în mai multe etape, după cum urmează:

  1. Etapa de solicitare a ofertelor

(a) transmiterea spre publicare în SEAP a unui anunţ de închiriere;

(b) publicarea pe site-ul OFIC a anunţului de închiriere, a caietului de sarcini al imobilului şi prezenta procedură aprobată;

(c) primirea solicitărilor de clarificare de la ofertanţi cu cel puţin 3 zile înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor;

(d) transmiterea răspunsului la solicitările de clarificare către toţi ofertanţii în termen de 2 zile lucrătoare de la data primirii acestora şi publicarea pe site a acestora.

 

  1. Etapa de primire a ofertelor

(a) ofertele se primesc prin email şi se înregistrează de către Compartimentul financiar contabilitate;

(b) verificarea conformităţii ofertelor din punct de vedere al termenului de depunere şi al documentelor solicitate. Ofertele care sunt depuse la o altă adresă decât cea stabilită sau după termenul limită de depunere sunt returnate nedeschise.

Ofertele sunt respinse dacă cel puţin unul din următoarele documente lipsesc:

  1. actul juridic prin care se face dovada titlului de proprietate, însoţit de dosarul cadastral, un plan al imobilului si o identificare în spaţiu a acestui imobil;
  2. dovada calității de proprietar, respectiv de reprezentant al proprietarului;
  3. extrasul de carte funciară, emis cu cel mult 30 de zile calendaristice anterior.

 

  1. Etapa de evaluare
  1. va fi realizată de către comisia de negociere;
  2. comisia va analiza ofertele transmise și va selecta spre vizionare imobilele care îndeplinesc cele mai mari 5 punctaje;
  3. anunţarea celor care au trimis oferte asupra orei şi zilei în care se va efectua o vizionare a clădirii;
  4. vizionarea clădirii şi verificarea parametrilor solicitaţi în anunţul de închiriere;
  5. întocmirea proceselor-verbale ca urmare a vizionărilor efectuate;
  6. evaluarea ofertelor conform cerinţelor din caietul de sarcini publicat şi conform factorilor de evaluare;
  7. solicitarea de clarificări şi după caz completări ale documentelor prezentate de ofertanţi;
  8. stabilirea ierarhiei finale a ofertelor;
  9. transmiterea invitaţiei de participare la negocierea directă cu proprietarii, ofertantului clasat pe primul loc în urma ierarhizării.
  10. Etapa de negociere directă cu proprietarii
  11. negocierea preţului şi clauzelor contractuale cu ofertantul invitat la negociere;
  12. în cazul în care comisia de negociere şi ofertantul nu îşi exprimă împreună acordul asupra preţului şi asupra clauzelor contractuale, ofertantul este liber să se retragă; în acest caz, comisia va invita la negociere pe următorul clasat.
  13. Etapa de finalizare a negocierii directe cu proprietarii
  14. încheierea negocierii directe cu proprietarii, atunci când comisia de negociere şi ofertantul, au căzut de comun acord asupra preţului şi asupra clauzelor contractuale;
  15. transmiterea de către ofertant a unei oferte finale cuprinzând toate aspectele negociate şi agreate în cadrul şedinţelor anterioare.
  16. Ofertantul nu are dreptul ca, prin oferta finală, să aducă modificări elementelor stabilite în procesul de negociere.

În cadrul ofertei finale, ofertantul va include următoarele documente actualizate:

  1. extrasul de carte funciară din care să reiasă că imobilul şi terenul aferent sunt intabulate în favoarea proprietarului ofertant.
  2. certificat fiscal cu privire la imobil şi terenul aferent, din care să reiasă că proprietarul are toate taxele achitate la zi;
  3. întocmirea raportului procedurii şi înaintarea acestuia conducerii Oficiului de Film și Investiții Culturale pentru aprobare;
  4. comunicarea către ofertanţi asupra rezultatului negocierii;
  5. încheierea contractului de închiriere imobil;
  6. pregătirea anunţului de atribuire şi transmiterea acestuia instituţiilor abilitate spre publicare;
  7. întocmirea dosarului de achiziţie publică pentru contractul de închiriere imobil.
  8. Comunicarea cu ofertanţii se va realiza în scris prin poştă electronică.

Procedura de negociere directă cu proprietarii pentru atribuirea contractului de închiriere imobil se poate desfăşura şi dacă se primeşte o singură ofertă, care corespunde cerinţelor din documentaţie, cu condiţia de a se selecta un evaluator în vederea stabilirii valorii de piaţă a imobilului, iar valoarea de piaţă va constitui baza pentru negocierea de preţ.

În cazul în care procedura nu se finalizează cu atribuirea unui contract, se vor aplica prevederile enunţate la art. 3, alin (3), din prezentele norme.

 

Comisia de negociere

Art. 14.

(1) Pentru atribuirea contractului de închiriere imobil, în baza notei privind asigurarea spaţiului necesar funcţionării OFIC şi a prezentei proceduri se va constitui o comisie formată din minim 5 membri.

Preşedintele comisiei de negociere se desemnează dintre membrii acesteia.

(2) Comisia de negociere răspunde de desfăşurarea următoarelor activităţi:

  1. a) analizarea ofertelor primite;
  2. b) vizitarea imobilelor oferite;
  3. c) întocmirea proceselor verbale ca urmare a vizionărilor efectuate;
  4. d) evaluarea ofertelor conform caietului de sarcini;
  5. e) aplicarea factorilor de evaluare potrivit cerinţelor din caietul de sarcini;
  6. f) stabilirea ierarhiei ofertelor;
  7. g) negocierea preţului şi clauzelor contractuale cu proprietarii;
  8. h) întocmirea raportului procedurii cu privire la rezultatul negocierii şi înaintarea lui spre aprobare către conducerea OFIC.

Art. 15.

Pe parcursul desfăşurării procedurii de negociere directă cu proprietarii, membrii comisiei au obligaţia de a păstra confidenţialitatea asupra conţinutului negocierilor, precum şi asupra oricăror altor informaţii confidenţiale prezentate de către ofertanţi, a căror dezvăluire ar putea crea unuia/unora dintre participanţi un avantaj suplimentar în raport cu ceilalţi.

Art. 16.

(1) Membrii comisiei de negociere au obligaţia de a semna pe proprie răspundere o declaraţie de confidenţialitate şi de imparţialitate prin care se angajează să respecte prevederile de la art. 15 şi prin care confirmă, totodată, că nu se află în nici una din situaţiile următoare:

(a) este soţ/soţie, rudă sau afin, până la gradul al patrulea inclusiv, cu unul dintre ofertanţi;

(b) deţine părţi sociale şi/sau acţiuni din capitalul social subscris al unuia dintre ofertanţi;

(c) are un interes de natură să le afecteze imparţialitatea pe parcursul procesului de verificare/evaluare a ofertelor.

(2) Declaraţia prevăzută la alin. (1) trebuie semnată înainte de deschiderea ofertelor.

(3) În cazul în care unul dintre membrii desemnaţi în comisia de negociere constată că se află în una sau mai multe dintre situaţiile prevăzute la alin. (1) atunci acesta are obligaţia de a solicita, de îndată, înlocuirea sa din componenţa comisiei respective.

Încheierea contractului de închiriere imobil

Art. 17.

OFIC va încheia contractul de închiriere imobil cu persoana fizică şi/sau juridică, a cărei ofertă finală a fost acceptată.

Ofertantul declarat câștigător va prezenta, în original, cel târziu la data semnării contractului de închiriere, următoarele documente, sub sancțiunea anulării procedurii de atribuire:

  1. a) actul juridic prin care se face dovada titlului de proprietate;
  2. b) dovada calității de reprezentant, în cazul în care oferta este transmisă prin terț – procură specială sub semnătură privată, contract de intermediere, contract de mandat;
  3. c) declaraţie pe propria răspundere a proprietarilor că imobilul în discuţie, nu este urmărit şi nu se află pe rolul unei instanţe de judecată;
  4. d) extrasul de carte funciară din care să reiasă că imobilul şi terenul aferent sunt intabulate în favoarea proprietarului ofertant;
  5. e) certificat fiscal cu privire la imobil şi terenul aferent, din care să reiasă că proprietarul are toate taxele achitate la zi.

 

Dosarul contractului de închiriere imobil

Art. 18.

(1) OFIC are obligaţia de a întocmi dosarul pentru contractul de închiriere imobil atribuit.

(2) Dosarul achiziţiei publice pentru contractul de închiriere imobil trebuie să cuprindă cel puţin următoarele documente:

  1. nota privind asigurarea spaţiului necesar funcţionării OFIC;
  2. anunţul de închiriere;
  3. normele interne pentru organizarea şi desfăşurarea procedurilor în vederea închirierii unui imobil (clădire existentă şi terenul aferent) necesar funcţionării OFIC;
  4. caietul de sarcini;
  5. dovada transmiterii spre publicare pe site-ul OFIC a documentelor prevăzute la punctele b, c şi d;
  6. actul doveditor privind existenţa fondurilor alocate pentru anul în care se semnează contractul;
  7. decizia de numire a comisiei de negociere;
  8. declaraţiile de confidenţialitate şi imparţialitate semnate de membrii comisiei de negociere;
  9. procesele verbale întocmite cu ocazia vizitării clădirilor;
  10. procesul verbal de evaluare şi ierarhizare a ofertelor;
  11. invitaţiile la negociere;
  12. procesul-verbal întocmit cu ocazia şedinţei de negociere;
  13. hotărârea comisiei de negociere cu privire la rezultatul aplicării procedurii de negociere directă cu proprietarii pentru atribuirea contractului de închiriere imobil;
  14. raportul procedurii de negociere pentru atribuirea contractului de închiriere imobil;
  15. contractul de închiriere, semnat, în formă autentică, vizat de către direcţiile de specialitate din OFIC;
  16. anunţul de atribuire şi dovada transmiterii acestuia spre publicare.

 

 

ANEXA 2

CAIET DE SARCINI

pentru închirierea unui imobil (clădire existentă, şi terenul aferent şi serviciile de curăţenie şi mentenanţă aferente) necesar funcţionării

Oficiului de Film și Investiții Culturale

 

A.Specificaţii tehnice minimale:

 

Elemente componente obligatorii pentru spaţiile închiriate:

  1. Spaţii birouri – minim 35 (treizeci și cinci) de posturi de lucru, mobilate;
  2. Mobilier de birou constând în minim 35 (treizeci și cinci) de: birouri, 35 scaune, 35 rafturi pentru documente;
  3. Spațiu și mobilier recepție primire public;
  4. Minim două (2) săli de şedinţă care pot găzdui minim șase (6) persoane, mobilate cu scaune și masă;
  5. Minim patru (4) grupuri sanitare;
  6. Minim trei (trei) birouri individuale;
  7. Minim un spațiu de birouri care să acomodeze 6-8 persoane și documentație;
  8. Spaţii de arhivă în condiții lipsite de umiditate – minim 30 mp, pot fi mai multe spații distincte;
  9. Spaţii de depozitare în condiții lipsite de umiditate – minim 30 mp., pot fi mai multe spații distincte;
  10. Minim două frigidere pentru stocarea alimentelor personalului;
  11. Sală de mese cu minim 6 locuri, cu masă și scaune;
  12. Spaţiu pentru amplasarea echipamentelor de rețea și stocare;
  13. Parcare – minim (2) două locuri.
  14. Caracteristici generale:
  1. locaţie centrală, de preferat zona 0, zona 1;
  2. cât mai aproape de stația de metrou – maxim 1000m;
  3. ușor accesibil cu mijloacele de transport în comun;
  4. aspect clădire / împrejurimi potrivit cu rolul OFIC (aspect îngrijit, îmbinare tradiţii cu ideea de inovare/creaţie)
  5. stare a clădirii foarte bună;
  6. spaţiu pretabil organizării de birouri pentru angajaţii OFIC, astfel:
  7. spaţii birouri de lucru (compartimentate cu pereţi şi complet utilate cu mobilier, parchet/mochetă, total spaţiu minim utili 500 mp, minim 35 posturi de lucru)
  8. spaţii birouri management (3 birouri dimensiuni minime de 12 mp fiecare);
  9. săli de conferinţă/reuniuni (minim 2 săli reuniune mici – dimensiune minim 20 mp)
  10. spaţiu pretabil organizării unei săli de mese;
  11. parcare (min. 2 locuri)
  12. spaţii organizare arhivă (minim 30 mp),
  13. spaţii depozitare (minim 30 mp),
  14. dacă spaţiul deserveşte şi alte entităţi, se asigură spaţiul compact pentru personalul Instituției cu intrare separată care să permită asigurarea pazei
  15. spaţiul să fie dat în funcţiune cel târziu la data de 15 iunie 2024, cu toate dotările necesare utilizării (reducerea acestei perioade datorită existenţei caracteristicilor tehnice solicitate este un avantaj)
  16. dacă spaţiul închiriat se află la etaj mai mare de 4, trebuie asigurat acces la lift de persoane şi de marfă.

 

  1. Caracteristici tehnice specifice:
  2. Sistem de climatizare în stare bună de funcţionare, cu posibilitatea reglării temperaturii;
  3. Geamuri, cu posibilitatea de a se deschide în fiecare diviziune a spaţiului;
  4. Sistem electronic de avertizare incendiu;
  5. Instalaţii (sistem apă, canalizare, încălzire, aerisire etc);
  6. Acces controlat și securizat.
  7. Posibilitatea adăugării de noi conexiuni de la terţi furnizori de legături broadband;
  8. Asigurarea avizelor / autorizațiilor de securitate la incendiu, în conformitate cu prevederile legale aplicabile.

 

  1. Documente de contractare

 

Ofertantul declarat câștigător va prezenta, în original, cel târziu la data semnării contractului de închiriere, următoarele documente, sub sancțiunea anulării procedurii de atribuire:

  1. a) actul juridic prin care se face dovada titlului de proprietate;
  2. b) dovada calității de reprezentant, în cazul în care oferta este transmisă prin terț – procură specială sub semnătură privată, contract de intermediere, contract de mandat;
  3. c) declaraţie pe propria răspundere a proprietarilor că imobilul în discuţie, nu este urmărit şi nu se află pe rolul unei instanţe de judecată;
  4. d) extrasul de carte funciară din care să reiasă că imobilul şi terenul aferent sunt intabulate în favoarea proprietarului ofertant;
  5. e) certificat fiscal cu privire la imobil şi terenul aferent, din care să reiasă că proprietarul are toate taxele achitate la zi.

 

 

 

 

 

Altele

 

Oficiul acceptă reprezentarea proprietarilor prin profesioniști în intermedierea imobiliară pentru care urmează a fi realizată achiziție publică conform cod CPV  70000000-1 – Servicii imobiliare.

 

 

  1. Documente de contractare

 

Ofertantul declarat câștigător va prezenta, în original, cel târziu la data semnării contractului de închiriere, următoarele documente, sub sancțiunea anulării procedurii de atribuire:

  1. a) actul juridic prin care se face dovada titlului de proprietate;
  2. b) dovada calității de reprezentant, în cazul în care oferta este transmisă prin terț – procură specială sub semnătură privată, contract de intermediere, contract de mandat;
  3. c) declaraţie pe propria răspundere a proprietarilor că imobilul în discuţie, nu este urmărit şi nu se află pe rolul unei instanţe de judecată;
  4. d) extrasul de carte funciară din care să reiasă că imobilul şi terenul aferent sunt intabulate în favoarea proprietarului ofertant;
  5. e) certificat fiscal cu privire la imobil şi terenul aferent, din care să reiasă că proprietarul are toate taxele achitate la zi.

 

 

 

 

 

Altele

 

Oficiul acceptă reprezentarea proprietarilor prin profesioniști în intermedierea imobiliară pentru care urmează a fi realizată achiziție publică conform cod CPV  70000000-1 – Servicii imobiliare.

 

 

 

ANEXA 3

 

 

Ofertant,

Înregistrat la sediul OFIC –

 

______________________ nr. _________ / __ . __ . 2024

(denumirea/numele)

 

SCRISOARE DE ÎNAINTARE

Către Oficiul de Film și Investiții Culturale

 

Ca urmare a invitaţiei dumneavoastră privind aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului închiriere imobil, __________________________ vă transmitem alăturat următoarele documente, pe care le certificăm spre conformitate cu originalul:

 

 

:

 

 

Data completării __ . __ . 2024

 

Ofertant,

___________________

(semnătură autorizată)

Close Menu
This website uses cookies. By using and further navigating this website you accept our privacy policy and terms and conditions . Detailed information about the use of cookies on this website is available by clicking on cookie settings .
×