Skip to main content
search

Anunț | Concurs recrutare | Post contractual de execuție – Consilier achiziții publice în cadrul Compartimentului Achiziții Publice

14 Mai 2024

– Afișat pe pagina de internet și la sediu în data de 14 Mai 2024 –

 

ANUNȚ

 

În  temeiul  prevederilor Hotărârii  Guvernului  nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Oficiul de Film și Investiții Culturale organizează în perioada 14 mai 2024 – 18 iunie 2024, la sediul Ministerului Culturii din București, sector 3, Bulevardul Unirii nr. 22, concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție de Consilier achiziții, grad profesional IA, în cadrul Compartimentului Achiziții Publice, pe perioadă nedeterminată.

 

Programul de lucru este de 40 ore/săptămână, luni -joi 08:30 – 17:00, vineri 08:30 – 14:30.

Salariul brut de bază, conform Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Anexa nr. VIII, Cap. II, pct. B, I, lit b)

 

Salariu de

încadrare

Gradație 1 Gradație

2

Gradație

3

Gradație

4

Gradație

5

Indemnizație hrană
4,789 5,148 5,406 5,676 5,818 5,963 347

 

Tranşele de vechime în muncă în funcţie de care se acordă cele 5 gradaţii, precum şi cotele procentuale corespunzătoare acestora, calculate la salariul de bază avut la data îndeplinirii condiţiilor de trecere în gradaţie şi incluse în acesta, sunt următoarele:

  1. gradaţia 1 – de la 3 ani la 5 ani – şi se determină prin majorarea salariului de bază prevăzut în anexele la prezenta lege cu cota procentuală de 7,5%, rezultând noul salariu de bază;
  2. gradaţia 2 – de la 5 ani la 10 ani – şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază;
  3. gradaţia 3 – de la 10 ani la 15 ani – şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază;
  4. gradaţia 4 – de la 15 ani la 20 de ani – şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază;
  5. gradaţia 5 – peste 20 de ani – şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază.

 

Condiții generale de participare:

 

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanității, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

Condiţii specifice necesare ocupării postului:

  • Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • Vechimea în muncă: minim 3 ani;
  • Perfecționări (specializări): Absolvent al unui curs acreditat – achiziții publice;

·

Cunoștințe de operare/programare pe calculator:

  • cunoștințe privind centralizarea datelor: navigarea, căutarea, filtrarea informațiilor și a conținutului de date; evaluarea datelor, informațiilor și a conținutului digital; managementul informațiilor, datelor și al conținutului digital – nivel avansat;
  • cunoștințe privind comunicarea și colaborarea: interacționarea cu ajutorul tehnologiei digitale; partajarea informațiilor cu ajutorul tehnologiei digitale; administrarea identității digitale – nivel avansat;
  • cunoștințe privind măsurile de securitate: aplicarea și utilizarea tehnologiei cu privire la protejarea dispozitivelor electronice; aplicarea și utilizarea tehnologiei cu privire la protejarea datelor cu caracter personal – nivel avansat.
    • Limbi străine: limba engleză, nivel

·                Experiența în mediul public reprezintă un avantaj.

 

Actele necesare înscrierii la concursuri:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa 1;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. curriculum vitae, model comun european

Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 2.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.

 

Dosarele de concurs se vor depune la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr.

1, corp D1 (central, deasupra Sălii de marmură), intrarea B, etajul 4, camera 438.

 

Calendarul concursului :

14 mai 2024 Publicarea      anunțului      privind      organizarea concursului la sediul instituției și pe www.ofic.ro
30 mai 2024

ora 16:00

termenul-limită pentru depunere de către candidați a

dosarelor de concurs

4 iunie 2024, ora 16:00 afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs
5 iunie 2024, ora 16:00 termenul   limită   pentru   depunerea   contestațiilor privind selecția dosarelor de concurs

 

6 iunie 2024, ora 16:00 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse privind selecția dosarelor; afișarea rezultatelor
7 iunie 2024, ora 10:00 proba scrisă
10 iunie 2024, ora 16:00 afișarea rezultatelor probei scrise
11 iunie 2024, ora 16:00 termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă;
12 iunie 2024, ora 16:00 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse

la proba scrisă; afișarea rezultatelor

13 iunie 2024 Interviul (ora se va notifica candidaților declarați admis la proba scrisă)

afișarea rezultatelor interviului

14 iunie 2024, ora 14:30 termenul limită de depunere a contestațiilor la

interviu

17 iunie 2024 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la interviu; afișarea rezultatelor
18 iunie 2024 comunicarea rezultatelor finale

  

Relații suplimentare se pot obține la sediul instiuției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438, sectorul 1 sau la adresa de e- mail contact@ofic.ro.

 

Bibliografie generală:

  • Constituția României;
  • Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, dispozițiile aplicabile personalului contractual;
  • Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 189 din 25 noiembrie 2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 39/2023 privind înființarea Oficiului de Film și Investiții Culturale, precum și pentru stabilirea unor măsuri instituționale referitoare la gestionarea schemei de ajutor de stat pentru sprijinirea culturii de film și producției de film în România, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr. 638/2023 privind organizarea și funcționarea Oficiului de Film și Investiții Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul 3407/2023 pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Oficiului de Film și Investiții Culturale, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografie specifică:

  1. Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica

Scopul si principiile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice Semnificațiile termenilor și expresiilor utilizate în cadrul Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice; Autorități contractante; Domeniu de aplicare. Exceptări; Activităţi de achiziţie centralizată; Reguli generale de participare şi desfăşurare a procedurilor de atribuire; Modalități de atribuire; Organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire; Executarea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru; Cazuri specifice de încetare a contractului de achiziţie publică; Contravenţii şi sancţiuni; Înregistrarea, reînnoirea și recuperarea înregistrării în SEAP; Planificarea şi pregătirea realizării achiziţiei publice; Realizarea achiziţiei publice

  1. Hotărârea Guvernului 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare cu tematica

Scopul si principiile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice Semnificațiile termenilor și expresiilor utilizate în cadrul Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice; Autorități contractante; Domeniu de aplicare. Exceptări; Activităţi de achiziţie centralizată; Reguli generale de participare şi desfăşurare a procedurilor de atribuire; Modalități de atribuire; Organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire; Executarea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru; Cazuri specifice de încetare a contractului de achiziţie publică; Contravenţii şi sancţiuni; Înregistrarea, reînnoirea și recuperarea înregistrării în SEAP; Planificarea şi pregătirea realizării achiziţiei publice; Realizarea achiziţiei publice

  1. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica

Remedii şi căi de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică – Notificarea prealabila si Contestaţia formulată pe cale administrativ-jurisdicţională; Termenul de contestare şi efectele contestaţiei; Elementele contestaţiei; Soluţionarea contestaţiei; Suspendarea procedurii de atribuire; Soluţiile pe care le poate pronunţa Consiliul;

 

Atribuțiile postului:

  1. centralizează propunerile și întocmește programul anual al achizițiilor publice, ținând cont de necesitățile și prioritățile comunicate de celelalte compartimente/servicii ale Oficiului, gradul de prioritate al necesităților stabilit de manager prin contractul său de management și de Consiliul de administrație, precum și de anticipările cu privire la fondurile ce urmează să fie alocate prin bugetul anual, conform prevederilor legislației naționale și ale legislației internaționale;
  2. după aprobarea bugetului propriu, prezintă conducerii Oficiului propuneri pentru eșalonarea achizițiilor publice, în funcție de bugetul aprobat și de posibilitățile de atragere a altor fonduri;
  3. elaborează nota justificativă în toate situațiile în care procedura de atribuire propusă pentru a fi aplicată este alta decât una din cele prevăzute la 69 alin. (1)  zdin Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  4. derulează procedurile prevăzute de lege și date în competența acestei structuri în scopul achiziționării de bunuri, servicii și lucrări în baza solicitărilor compartimentelor funcționale ale Institutului, respectând procedurile operaționale, precum și toate celelalte acte normative incidente atât din legislația națională, cât și din cea europeană;
  5. aplică și finalizează procedurile de atribuire;
  6. constituie și asigură păstrarea dosarului achiziției publice;
  7. derulează procedurile de atribuire a contractelor de achiziție publică, în condițiile legii;
  8. ia măsurile legale pentru soluționarea contestațiilor formulate de participanții la procedurile de atribuire a contractelor de achiziție publică;
  9. depune diligențe pentru finalizarea procedurii de atribuire, propunând semnarea contractului sau a acordului-cadru;
  10. asigură transmiterea spre publicare a anunțurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică, conform legii;
  11. definitivează dosarul de achiziție publică;
  12. ia măsuri legale pentru derularea contractului de achiziție publică, pentru intrarea în efectivitate a contractului și pentru finalizarea acestuia;
  13. exercită atribuțiile de specialitate cu privire la realizarea achizițiilor publice în sistem electronic (online), potrivit prevederilor legale în vigoare;
  14. elaborează sau, după caz, coordonează activitatea de elaborare a documentației de atribuire ori, în cazul organizării unui concurs de soluții, a documentației de concurs;
  15. îndeplinește obligațiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de legislația în vigoare;
  16. răspunde de păstrarea tuturor documentelor întocmite în cadrul compartimentului și le depune la arhivă, respectând prevederile legale;
  17. îndeplinește orice alte atribuții specifice date în competența sa prin lege sau de către managerul Oficiului.

04 iunie 2024

Rezultatul probei selecţiei de dosare

la concursul de ocupare a funcției contractuale de execuţie vacante de

Consilier achiziții publice la Compartimentul Achiziții Publice

 

Având în vedere prevederile art. 37 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioarecomisia de selecție dosare comunică următoarele rezultate la selecția dosarelor depuse pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției contractuale de execuţie de Consilier achiziții publice la Compartimentul Achiziții Publice din cadrul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale:

 

Nr. crt. Număr de înregistrare dosar Rezultatul selecției dosarelor Motivul respingerii dosarului
1 515 ADMIS

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție).

Candidaţii declaraţi admişi vor susţine proba scrisă în data de 07 iunie 2024, ora 10:00, la sediul Ministerului Culturii (clădirea Aula), din Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, București.

În data de 07.06.2024, începând cu ora 9:30, candidaţii, având asupra lor actul de identitate, se vor prezenta la intrarea principală a Ministerului Culturii (dinspre Bulevardul Mircea Vodă).

Afişat astăzi, 04.06.2024, ora 16:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.

 


 

10.06.2024

 

 

Rezultatul PROBEI SCRISE din 07.06.2024, la concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de execuţie de Consilier achiziții publice la Compartimentul Achiziții Publice

 

Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:

 

Nr. crt. Cod de identificare Punctajul probei scrise Rezultatul probei scrise
1. 515 39 RESPINS

 

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de conducere).

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie după afișarea rezultatelor, până la data de 11 iunie 2024, ora 16:00, la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438, sub sancţiunea decăderii din acest drept, conform art. 53 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Afişat astăzi, 10.06.2024, ora 16:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.

 

Close Menu
This website uses cookies. By using and further navigating this website you accept our privacy policy and terms and conditions . Detailed information about the use of cookies on this website is available by clicking on cookie settings .
×