Skip to main content
search

ANUNȚ – concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție de Referent artistic, studii medii, treapta profesională I, in cadrul Compartimentului Programe și proiecte culturale

22 martie 2024

– Afișat pe pagina de internet și la sediu în data de 22 martie 2024 –

 

ANUNȚ

 

În temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Oficiul de Film și Investiții Culturale organizează în perioada 22 martie – 23 aprilie 2024, la sediul Ministerului Culturii din București, sector 3, Bulevardul Unirii nr. 22, concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție de Referent artistic, studii medii, treapta profesională I, în cadrul Compartimentului Programe și proiecte culturale, pe perioadă nedeterminată.

 

Programul de lucru este de 8 ore pe zi, 40 ore/săptămână.

 

Condiții generale de participare:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanității, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

Condiţii specifice necesare ocupării postului:

  • Studii de specialitate: studii medii atestate cu diplomă de bacalaureat sau echivalentă;
  • Experiență în mediul public reprezintă un avantaj;
  • Vechimea în muncă: minim 2 ani;
  • Perfecționări (specializări):
  • Limba engleză – nivel mediu;
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator: nivel mediu (pachetul Office);

 

Actele necesare înscrierii la concursuri:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. curriculum vitae, model comun european;

Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 2.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.

 

Dosarele de concurs se vor depune la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438.

 

 

Calendarul concursului:

 

22 martie 2024 Publicarea anunțului privind organizarea concursului la sediul instituției și pe www.ofic.ro
5 aprilie 2024 ora 14:30 termenul-limită pentru depunere de către candidați a dosarelor de concurs la sediul instituției
9 aprilie 2024, ora 16:00 afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs
10 aprilie 2024, ora 16:00 termenul limită pentru depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor de concurs la sediul instituției
11 aprilie 2024, ora 16:00 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse privind selecția dosarelor; afișarea rezultatelor
12 aprilie 2024, ora 10:00 proba scrisă – 2 ore
15 aprilie 2024, ora 14:30 afișarea rezultatelor probei scrise
16 aprilie 2024, ora 14:30 termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă
17 aprilie 2024, ora 14:30 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la  proba scrisă; afișarea rezultatelor
18 aprilie 2024

 

19 aprilie 2024, ora 14:30

Interviul (ora se va notifica candidaților declarați admişi la proba scrisă)

afișarea rezultatelor interviului

22 aprilie 2024, ora 14:30 termenul limită de depunere a contestațiilor la interviu
23 aprilie 2024, ora 14:30

23 aprilie 2024

termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la interviu;

afișarea rezultatelor

23 aprilie 2024 comunicarea rezultatelor finale

 

 

Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438, sectorul 1 sau la adresa de e-mail contact@ofic.ro.

 

Bibliografia:

  1. a) Constituția României;
  2. b) Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, dispozițiile aplicabile personalului contractual;
  3. c) Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 189 din 25 noiembrie 2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 39/2023 privind înființarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri instituționale referitoare la gestionarea schemei de ajutor de stat pentru sprijinirea culturii de film şi producţiei de film în România, cu modificările și completările ulterioare;
  5. e) Hotărârea de Guvern nr. 638/2023 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
  6. f) Ordinul 3407/2023 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografie specifică:

  1. a) Regulamentul (UE) nr. 651/2014 al Comisiei din 17 iunie 2014 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piaţa internă în aplicarea articolelor 107 şi 108 din tratat, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 187, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. b) Hotărâre de Guvern nr. 421 din 13 iunie 2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea producţiei de opere audiovizuale pe teritoriul României, cu modificările și completările ulterioare;
  3. c) Hotărâre de Guvern nr. 1250/2023 pentru aprobarea procedurii de gestionare şi verificare a proiectelor preluate, de încheiere a acordurilor de finanţare şi de efectuare a plăţilor aferente schemei de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice de către Oficiul de Film şi Investiţii Culturale şi pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 421/2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice.

Tematica:

Principii fundamentale de funcționare a Oficiului de Film și Investiții Culturale;

Principiile de funcționare ale schemei de ajutor de stat reglementată de H.G. nr. 421/2108;

 

Atribuţiile postului:

  1. realizează verificarea şi gestionarea documentaţiei aferente proiectelor depuse în baza schemei de ajutor de stat reglementată de H.G. nr. 421/2018;
  2. îndeplinește atribuțiile prevăzute în sarcina Secretariatului Tehnic potrivit legislației în aplicarea schemei de ajutor de stat reglementată de H.G. nr. 421/2018;
  3. participă la urmărirea programelor şi proiectelor Oficiului;
  4. îndeplineşte funcţiile administrative în cadrul procedurilor de finanţare, în baza ordinului de numire emis de manager şi a legislaţiei aplicabile;
  5. păstrează comunicarea cu solicitanţii, transmite şi primeşte corespondenţă şi documente în aplicarea programelor şi proiectelor Oficiului;
  6. asigură transmiterea informaţiilor relevante spre publicare pe site-ul Oficiului;
  7. contribuie la tehnoredactarea elaborării proiectelor, acţiunilor şi manifestărilor culturale;
  8. centralizează întreaga documentaţie aferentă programelor derulate de Oficiu;
  9. tehnoredactează rapoartele periodice cu privire la stadiul de realizare a obiectivelor şi strategiilor aprobate de manager;
  10. răspunde de păstrarea tuturor documentelor primite şi întocmite şi le depune la arhivă, respectând prevederile legale;
  11. îndeplineşte orice alte atribuţii specifice date în competenţa sa prin lege sau de către manager.

 


 

09 aprilie 2024

 

Rezultatul probei selecţiei de dosare la

concursul de ocupare a funcției contractuale de execuţie vacante de

Referent artistic la Compartimentul Programe și proiecte culturale

 

Având în vedere prevederile art. 37 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioarecomisia de concurs comunică următoarele rezultate la proba de selecție a dosarelor depuse pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției contractuale de execuţie de Referent artistic la Compartimentul Programe și proiecte culturale din cadrul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale:

Nr. crt. Număr de înregistrare dosar Rezultatul selecției dosarelor Motivul respingerii dosarului
1. 326 ADMIS  
2. 310 RESPINS Nu întruneşte condiţiile specifice de vechime necesare ocupării postului.
3.

 

323 RESPINS Nu au fost prezentate originale, în vederea stabilirii conformității copiilor cu acestea, sau copia legalizată pentru adeverinţa de vechime în muncă şi adeverinţa medicală.
4.               328 RESPINS Nu au fost prezentate originale, în vederea stabilirii conformității copiilor cu acestea, sau copia legalizată a documentelor depuse.
5. 332 RESPINS Lipsă adeverinţă vechime în muncă.

Lipsă cazier judiciar.

Lipsă adeverinţă medicală.

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție).

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie după afișarea rezultatelor, până la data de 10 aprilie 2024, ora 16:00, la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438, sub sancţiunea decăderii din acest drept, conform art. 53 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Candidaţii declaraţi admişi vor susţine proba scrisă în data de 12 aprilie 2024, ora 10:00, la sediul Ministerului Culturii (clădirea Aula), din Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, București.

În data de 12.04.2024, începând cu ora 9:30, candidaţii, având asupra lor actul de identitate, se vor prezenta la intrarea principală a Ministerului Culturii (dinspre Bulevardul Mircea Vodă).

 

Afişat astăzi, 09.04.2024, ora 16:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.

11 aprilie 2024

Rezultatul contestaţiilor la selecţia de dosare

pentru concursul de ocupare a funcției contractuale de execuţie vacante de

Referent artistic la Compartimentul Programe și proiecte culturale

 

Având în vedere prevederile art. 37 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioarecomisia de contestaţii comunică următoarele rezultate la contestaţiile selecției dosarelor depuse pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției contractuale de execuţie de Referent artistic la Compartimentul Programe și proiecte culturale din cadrul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale:

Nr. crt. Număr de înregistrare dosar Rezultatul selecției dosarelor Motivul respingerii dosarului
4.               328 RESPINS Nu a respectat prevederile cuprinse în anunțul de concurs, postat la data de 22 martie 2024 pe pagina OFIC, respectiv la sediul instituției;

În anunțul de concurs se menționează, în clar, următoarele: copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Astfel, în temeiul Art. 35 (4), din HG 1336/2022, alături de cele enumerate mai sus, se constată ce dosarul nu întrunește condițiile necesare de validare.

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție).

Afişat astăzi, 11.04.2024, ora 16:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.

Close Menu
This website uses cookies. By using and further navigating this website you accept our privacy policy and terms and conditions . Detailed information about the use of cookies on this website is available by clicking on cookie settings .
×