Skip to main content
search

13 februarie 2024

– Afișat pe pagina de internet și la sediu în data de 13 februarie 2024 –

 

 

ANUNȚ

 

În temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Oficiul de Film și Investiții Culturale organizează în perioada 13 februarie 2024 –  14 martie 2024, la sediul Ministerului Culturii din București, sector 3, Bulevardul Unirii nr. 22, concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție de Documentarist, grad profesional IA, în cadrul Compartimentului programe și proiecte culturale, pe perioadă nedeterminată.

 

Programul de lucru este de 8 ore pe zi, 40 ore/săptămână.

 

Condiții generale de participare:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanității, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

Condiţii specifice necesare ocupării postului:

  • Studii de specialitate: : studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniul ştiinţe sociale;
  • Experiență în mediul public reprezintă un avantaj
  • Vechimea în muncă: minim 5 ani
  • Perfecționări (specializări):
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator: nivel mediu (pachetul Office)
  • Limbi străine (necesitate şi nivel) cunoscute: engleză, nivel mediu.

 

 

Actele necesare înscrierii la concursuri:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. curriculum vitae, model comun european

Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 2.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.

 

Dosarele de concurs se vor depune la la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438.

 

 

Calendarul concursului:

 

13 februarie 2024, ora 12:00 Publicarea anunțului privind organizarea concursului la sediul instituției și pe www.ofic.ro
26 februarie 2024

ora 16:00

termenul-limită pentru depunere de către candidați a dosarelor de concurs
29 februarie 2024, ora 14:30 afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs
1 martie 2024, ora 14:30 termenul limită pentru depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor de concurs;
4 martie 2024, ora 16:00 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse privind selecția dosarelor; afișarea rezultatelor
6 martie 2024, ora 11:00 proba scrisă
7 martie 2024 afișarea rezultatelor probei scrise
8 martie 2024, ora 14:30 termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă;
11 martie 2024 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la  proba scrisă; afișarea rezultatelor
12 martie 2024

 

12 martie 2024

Interviul (ora se va notifica candidaților declarați admis la proba scrisă)

afișarea rezultatelor interviului

13 martie 2024 termenul limită de depunere a contestațiilor la interviu
14 martie 2024 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la interviu; afișarea rezultatelor
14 martie 2024 comunicarea rezultatelor finale

 

 

Relații suplimentare se pot obține la sediul instiuției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438, sectorul 1 sau la adresa de e-mail contact@ofic.ro.

 

 

Bibliografia:

Bibliografie generală:

  • Constituția României;
  • Ordonanța de urgență nr. 57/2023 privind Codul administrativ, dispozițiile aplicabile personalului contractual;
  • Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 189 din 25 noiembrie 2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 39/2023 privind înființarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri instituționale referitoare la gestionarea schemei de ajutor de stat pentru sprijinirea culturii de film şi producţiei de film în România, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr. 638/2023 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul 3407/2023 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografie specifică:

  • Regulamentul (UE) nr. 651/2014 al Comisiei din 17 iunie 2014 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piaţa internă în aplicarea articolelor 107 şi 108 din tratat, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 187, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărâre de Guvern nr. 421 din 13 iunie 2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea producţiei de opere audiovizuale pe teritoriul României, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărâre de Guvern nr. 1250/2023 pentru aprobarea procedurii de gestionare şi verificare a proiectelor preluate, de încheiere a acordurilor de finanţare şi de efectuare a plăţilor aferente schemei de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice de către Oficiul de Film şi Investiţii Culturale şi pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 421/2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice.

*Erată din data de 26 februarie 2024 – În bibliografia de concurs sunt incluse dispozițiile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, dispozițiile aplicabile personalului contractual, și nu ale Ordonanței de urgență nr. 57/2023 privind Codul administrativ, dispozițiile aplicabile personalului contractual cum, în mod eronat, a fost menționat în anunțul de concurs. 

Tematica:

Principii fundamentale de funcționare a Oficiului de Film și Investiții Culturale

Principiile de funcționale ale schemei de ajutor de stat reglementată de H.G. nr. 421/2108

 

Atribuțiile postului:

  1. realizează proiecte de cercetare și documentare în domeniile de atribuții ale instituției;
  2. realizează documentarea pentru proiectele derulate de instituție prin activități de tipul: analiză de conținut, documentare on-line, documentare de arhivă, conform temei de cercetare și metodologiilor stabilite de coordonatorul de proiect, după caz;
  3. asigură suport pentru gestionarea documentației aferente programelor și proiectelor culturale derulate de instituție;
  4. participă la realizarea raportului anual conţinând principalele rezultate ale activității instituției, sub coordonarea superiorilor ierarhici;
  5. asistă în implementarea controlului intern managerial conform indicațiilor primite de la superiorul ierarhic,
  6. asigură arhivarea documentelor emise și deținute, conform procedurii;
  7. asigură păstrarea confidenţialității asupra tuturor informaţiilor la care are acces în cadrul serviciului, conform angajamentului de confidenţialitate;
  8. furnizează, la cererea superiorilor ierarhici, rapoarte şi informări ce țin de activitatea desfășurată sau de activitatea instituției;
  9. Respectarea și aplicarea prevederilor legislației în vigoare și a procedurilor interne din domeniul sănătății și securității muncii (SSM), cele care privesc paza și protecția împotriva incendiilor (PSI), precum și oricare alte măsuri dispuse de conducerea I.N.C.F.C. în scopul protejării patrimoniului, a imaginii instituției, a angajaților etc.;
  10. îndeplineşte orice alte atribuţii specifice date în competenţa sa prin lege sau de către manager.

29 februarie 2024

Rezultatul probei selecţiei de dosare la

concursul de ocupare a funcției contractuale de execuție vacante de

Documentarist, grad profesional IA,

în Compartimentul Programe si proiecte culturale

 

Având în vedere prevederile art. 37 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate la proba de selecție a dosarelor depuse pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției contractuale de execuție vacante de documentarist, grad profesional IA, în Compartimentul Programe și proiecte culturale din cadrul Oficiului de Film și Investiţii Culturale:

Nr. crt. Număr de înregistrare dosar Rezultatul selecției dosarelor Motivul respingerii dosarului
1. 183 ADMIS

 

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție).

Candidaţii declaraţi admişi vor susţine proba scrisă în data de 06 martie 2024, ora 1100, la sediul Ministerului Culturii din Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, București (clădirea Aula).

În data de 06.03.2024, începând cu ora 1030, candidaţii având asupra lor actul de identitate se vor prezenta la intrarea principală a Ministerului Culturii (dinspre Bulevardul Mircea Vodă).

Afişat astăzi, 29.02.2024, ora 14.3000, la sediul și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.

Rezultatul PROBEI SCRISE din 06.03.2024

 

la concursul de ocupare a funcției contractuale de execuție vacante de

 

Documentarist, grad profesional IA,

 

în Compartimentul Programe şi proiecte culturale

 

Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:

 

Nr. crt. Cod de identificare Punctajul probei scrise Rezultatul probei scrise
1. 183 88 ADMIS

 

Candidatul declarat admis, va susţine interviul în data de 12.03 2024, ora 11.00, la sediul Ministerului Culturii.

 

Afişat astăzi, 07.03.2024, ora 14.30, la sediul și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.

Rezultatul PROBEI INTERVIU din 12.03.2024

 

la concursul de ocupare a funcției contractuale de execuție vacante de

 

Documentarist, grad profesional IA,

 

în Compartimentul Programe şi proiecte culturale

 

Având în vedere prevederile art. 46 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei interviu:

Nr. crt. Cod de identificare Punctajul probei interviu Rezultatul probei interviu
1. 183 79,33 ADMIS

 

Afişat astăzi, 12.03.2024, ora 16.30, la sediul și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.

 Rezultat FINAL

 

la concursul de ocupare a funcției contractuale de execuție vacante de

 

Documentarist, grad profesional IA, în Compartimentul Programe şi proiecte culturale

 

Având în vedere prevederile art. 47 alin. (1) și alin (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate finale:

 

Nr. crt. Cod de identificare Punctaj proba scrisa Punctaj
interviu
Punctaj final Rezultat final
1. 183 88 79,33 83,66 ADMIS

 

Potrivit dispozițiilor art. 47 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.”

 

Afişat astăzi, 14 martie 2024, ora 1630, la sediul și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.

Close Menu
This website uses cookies. By using and further navigating this website you accept our privacy policy and terms and conditions . Detailed information about the use of cookies on this website is available by clicking on cookie settings .
×