Skip to main content
search

Anunț – Concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție de Consilier achiziții publice, grad profesional I, studii superioare, în cadrul Compartimentului Achiziții Publice

 

19 noiembrie 2024

– Afișat pe pagina de internet și la sediu în data de 19 noiembrie 2024 –

 

ANUNȚ

 

În temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Oficiul de Film și Investiții Culturale organizează în perioada 19 noiembrie 2024 – 20 decembrie 2024, la sediul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, din București, str. Thomas Masaryk, nr. 4, Sectorul 2, concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție de Consilier achiziții, grad profesional IA, studii superioare, în cadrul Compartimentului Achiziții Publice, pe perioadă nedeterminată, normă întreagă (normă parţială).

 

Programul de lucru este de 40 ore/săptămână, luni-joi 08:30 17:00, vineri 08:30– 14:30.

 

Salariul brut de bază, conform Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Anexa nr. VIII, Cap. II, pct. B, I, lit b)

 

Salariu de încadrare Gradație 1 Gradație 2 Gradație 3 Gradație 4 Gradație 5 Indemnizație hrană
5.245 5.639 5.923 6.218 6.374 6.534  347

 

Tranşele de vechime în muncă în funcţie de care se acordă cele 5 gradaţii, precum şi cotele procentuale corespunzătoare acestora, calculate la salariul de bază avut la data îndeplinirii condiţiilor de trecere în gradaţie şi incluse în acesta, sunt următoarele:

  1. a) gradaţia 1 — de la 3 ani la 5 ani — se determină prin majorarea salariului de bază prevăzut în anexele la prezenta lege cu cota procentuală de 7,5%, rezultând noul salariu de bază;
  2. b) gradaţia 2 — de la 5 ani la 10 ani — se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază;
  3. c) gradaţia 3 — de la 10 ani la 15 ani — se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază;
  4. d) gradaţia 4 — de la 15 ani la 20 de ani — se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază;
  5. e) gradaţia 5 — peste 20 de ani — şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază.

 

Condiții generale de participare:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanității, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

Condiţii specifice necesare ocupării postului:

  • Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • Vechimea în muncă: minimum 3 ani;
  • Perfecționări (specializări): Absolvent al unui curs acreditat – achiziții publice;
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator:
  • cunoștințe privind centralizarea datelor: navigarea, căutarea, filtrarea informațiilor și a conținutului de date; evaluarea datelor, informațiilor și a conținutului digital; managementul informațiilor, datelor și al conținutului digital – nivel avansat;
  • cunoștințe privind comunicarea și colaborarea: interacționarea cu ajutorul tehnologiei digitale; partajarea informațiilor cu ajutorul tehnologiei digitale; administrarea identității digitale – nivel avansat;
  • cunoștințe privind măsurile de securitate: aplicarea și utilizarea tehnologiei cu privire la protejarea dispozitivelor electronice; aplicarea și utilizarea tehnologiei cu privire la protejarea datelor cu caracter personal – nivel avansat.
  • Limbi străine: limba engleză, nivel mediu.
  • Experiența în mediul public reprezintă un avantaj.

 

Actele necesare înscrierii la concursuri:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflat în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. curriculum vitae, model comun european.

Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 2.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Copiile după actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.

Dosarele de concurs se vor depune la sediul instituției, din București, str. Thomas Masaryk, nr. 4, Sectorul 2.

 

Calendarul concursului :

19 noiembrie 2024 Publicarea anunțului privind organizarea concursului la sediul instituției și pe www.ofic.ro
03 decembrie 2024

ora 14:00

Termenul limită pentru depunere de către candidați a dosarelor de concurs
06 decembrie 2024,

ora 14:00

afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs
09 decembrie 2024,

ora 14:00

termenul limită pentru depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor de concurs
10 decembrie 2024,

ora 14:00

termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse privind selecția dosarelor; afișarea rezultatelor
11 decembrie 2024,

ora 10:00

proba scrisă
12 decembrie 2024,

ora 14:00

afișarea rezultatelor probei scrise
13 decembrie 2024,

ora 14:00

termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă;
16 decembrie 2024,

ora 14:00

termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la  proba scrisă; afișarea rezultatelor
17 decembrie 2024

 

ora 14:00

Interviul (ora se va notifica candidaților declarați „admis” la proba scrisă)

afișarea rezultatelor interviului

18 decembrie 2024,

ora 14:00

termenul limită de depunere a contestațiilor la interviu
19 decembrie 2024

 

termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la interviu; afișarea rezultatelor
20 decembrie 2024

 

comunicarea rezultatelor finale

 

Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției, din București, str. Thomas Masaryk, nr. 4, Sectorul 2, sau la adresa de e-mail contact@ofic.ro.

 

Bibliografia:

Bibliografie generală:

  • Constituția României;
  • Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, dispozițiile aplicabile personalului contractual;
  • Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 189 din 25 noiembrie 2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 39/2023 privind înființarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri instituționale referitoare la gestionarea schemei de ajutor de stat pentru sprijinirea culturii de film şi producţiei de film în România, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărârea de Guvern nr. 638/2023 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul 3407/2023 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografie specifică:

  • Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica

  • Scopul si principiile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice Semnificațiile termenilor și expresiilor utilizate în cadrul Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice; Autorități contractante; Domeniu de aplicare. Exceptări; Activităţi de achiziţie centralizată; Reguli generale de participare şi desfăşurare a procedurilor de atribuire; Modalități de atribuire; Organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire; Executarea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru; Cazuri specifice de încetare a contractului de achiziţie publică; Contravenţii şi sancţiuni; Înregistrarea, reînnoirea și recuperarea înregistrării în SEAP; Planificarea şi pregătirea realizării achiziţiei publice; Realizarea achiziţiei publice.
  • Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare

cu tematica

  • Scopul si principiile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice Semnificațiile termenilor și expresiilor utilizate în cadrul Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice; Autorități contractante; Domeniu de aplicare. Exceptări; Activităţi de achiziţie centralizată; Reguli generale de participare şi desfăşurare a procedurilor de atribuire; Modalități de atribuire; Organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire; Executarea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru; Cazuri specifice de încetare a contractului de achiziţie publică; Contravenţii şi sancţiuni; Înregistrarea, reînnoirea și recuperarea înregistrării în SEAP; Planificarea şi pregătirea realizării achiziţiei publice; Realizarea achiziţiei publice.
  • Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;

cu tematica

  • Remedii şi căi de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică – Notificarea prealabila si Contestaţia formulată pe cale administrativ-jurisdicţională; Termenul de contestare şi efectele contestaţiei; Elementele contestaţiei; Soluţionarea contestaţiei; Suspendarea procedurii de atribuire; Soluţiile pe care le poate pronunţa Consiliul.

 

Atribuțiile postului:

  1. centralizează propunerile şi întocmeşte programul anual al achiziţiilor publice, ţinând cont de necesităţile şi priorităţile comunicate de celelalte compartimente/servicii ale Oficiului, gradul de prioritate al necesităţilor stabilit de manager prin contractul său de management şi de Consiliul de administraţie, precum şi de anticipările cu privire la fondurile ce urmează să fie alocate prin bugetul anual, conform prevederilor legislaţiei naţionale şi ale legislaţiei internaţionale;
  2. după aprobarea bugetului propriu, prezintă conducerii Oficiului propuneri pentru eşalonarea achiziţiilor publice, în funcţie de bugetul aprobat şi de posibilităţile de atragere a altor fonduri;
  3. elaborează nota justificativă în toate situaţiile în care procedura de atribuire propusă pentru a fi aplicată este alta decât una din cele prevăzute la art. 69 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. derulează procedurile prevăzute de lege şi date în competenţa acestei structuri în scopul achiziţionării de bunuri, servicii şi lucrări în baza solicitărilor compartimentelor funcţionale ale Institutului, respectând procedurile operaţionale, precum şi toate celelalte acte normative incidente atât din legislaţia naţională, cât şi din cea europeană;
  5. aplică şi finalizează procedurile de atribuire;
  6. constituie şi asigură păstrarea dosarului achiziţiei publice;
  7. derulează procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică, în condiţiile legii;
  8. ia măsurile legale pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de participanţii la procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
  9. depune diligenţe pentru finalizarea procedurii de atribuire, propunând semnarea contractului sau a acordului-cadru;
  10. asigură transmiterea spre publicare a anunţurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică, conform legii;
  11. definitivează dosarul de achiziţie publică;
  12. ia măsuri legale pentru derularea contractului de achiziţie publică, pentru intrarea în efectivitate a contractului şi pentru finalizarea acestuia;
  13. exercită atribuţiile de specialitate cu privire la realizarea achiziţiilor publice în sistem electronic (online), potrivit prevederilor legale în vigoare;
  14. elaborează sau, după caz, coordonează activitatea de elaborare a documentaţiei de atribuire ori, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs;
  15. îndeplineşte obligaţiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de legislaţia în vigoare;
  16. răspunde de păstrarea tuturor documentelor întocmite în cadrul compartimentului şi le depune la arhivă, respectând prevederile legale;
  17. îndeplineşte orice alte atribuţii specifice date în competenţa sa prin lege sau de către managerul Oficiului.
Close Menu
This website uses cookies. By using and further navigating this website you accept our privacy policy and terms and conditions . Detailed information about the use of cookies on this website is available by clicking on cookie settings .
×