12 februarie 2024
– Afișat pe pagina de internet și la sediu în data de 12 februarie 2024 –
ANUNȚ
În temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Oficiul de Film și Investiții Culturale organizează în perioada 12 februarie 2024 – 18 martie 2024, la sediul Ministerului Culturii din București, sector 3, Bulevardul Unirii nr. 22, concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție de Auditor, grad profesional I, în cadrul Compartimentului Audit public intern, pe perioadă nedeterminată.
Programul de lucru este de 8 ore pe zi, 40 ore/săptămână.
Condiții generale de participare:
- are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanității, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
Condiţii specifice necesare ocupării postului:
- Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor sociale, ramura drept/ ramura științe economice;
- Vechimea în muncă: minimum 5 (cinci) ani;
- Perfecționări (specializări): absolvent al unui curs acreditat – curs auditor intern în sectorul public;
- Cunoștințe de operare/programare pe calculator: nivel mediu (pachetul Office) ;
- experiență de minimum 2 ani experiență programe/proiecte cu finanțare externă;
CERINŢĂ SPECIFICĂ:
Avizul favorabil al Compartimentului Audit Public Intern din cadrul Ministerului Culturii în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1086/2013.
În vederea obţinerii Avizului pentru funcţia de auditor clasa I grad profesional superior candidaţii depun următoarele documente la sediul Ministerului Culturii:
- curriculum vitae, model comun european;
- o declaraţie privind respectarea prevederilor art. 22 din Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la incompatibilităţile auditorilor publici interni;
- o lucrare în domeniul auditului public intern;
- două scrisori de recomandare de la persoane cu experienţă în domeniul auditului public intern.
Compartimentul audit public intern din cadrul Ministerului Culturii analizează dosarele de avizare depuse de solicitanţi şi realizează un interviu cu aceştia, în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii dosarului. Avizul se transmite persoanei solicitante şi conducerii Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, în termen de 2 zile de la data susţinerii interviului.
Candidatul are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu Avizul Compartimentului Audit Public Intern din cadrul Ministerului Culturii până la data limită a depunerii dosarului de concurs sau cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului. În caz contrar candidatul va fi respins.
- Persoana de contact pentru depunerea dosarului la Compartimentul Audit Public Intern din cadrul Ministerului Culturii este domnul Radu Podgoreanu, auditor superior, tel. 0762.685.404.
Actele necesare înscrierii la concurs:
- formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;
- copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- curriculum vitae, model comun european;
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 2.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.
Dosarele de concurs se vor depune la la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438.
Calendarul concursului :
12 februarie 2024, ora 12:00 | Publicarea anunțului privind organizarea concursului la sediul instituției și pe www.ofic.ro |
26 februarie 2024
ora 16:00 |
termenul-limită pentru depunere de către candidați a dosarelor de concurs |
29 februarie 2024, ora 14:30 | afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs |
1 martie 2024, ora 14:30 | termenul limită pentru depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor de concurs |
4 martie 2024, ora 16:00 | termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse privind selecția dosarelor; afișarea rezultatelor |
7 martie 2024,
ora 11:00 |
proba scrisă |
8 martie 2024 | afișarea rezultatelor probei scrise |
11 martie 2024, ora 16:00 | termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă; |
12 martie 2024, ora 16:00 | termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la proba scrisă; afișarea rezultatelor |
13 martie 2024
13 martie 2024 |
Interviul (ora se va notifica candidaților declarați admis la proba scrisă)
afișarea rezultatelor interviului |
14 martie 2024, ora 16:00 | termenul limită de depunere a contestațiilor la interviu |
15 martie 2024, ora 14:30
15 martie 2024 |
termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la interviu;
afișarea rezultatelor |
18 martie 2024 | comunicarea rezultatelor finale |
Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438, sectorul 1 sau la adresa de e-mail contact@ofic.ro.
Bibliografia necesară pentru ocuparea postului contractual de execuție vacant de Auditor, grad profesional I, în cadrul Compartimentului Audit public intern:
Bibliografie generală:
- Constituția României;
- Ordonanța de urgență nr. 57/2023 privind Codul administrativ, dispozițiile aplicabile personalului contractual;
- Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 39/2023 privind înființarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri instituționale referitoare la gestionarea schemei de ajutor de stat pentru sprijinirea culturii de film şi producţiei de film în România, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea de Guvern nr. 638/2023 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul 3407/2023 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
Bibliografie specifică:
- Legea nr. 227 /2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare
- Legea 500 / 2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare.
- Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 82/1991 – Legea contabilităţii, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanța nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Regulamentul (UE) nr. 651/2014 al Comisiei din 17 iunie 2014 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piaţa internă în aplicarea articolelor 107 şi 108 din tratat, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 187, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărâre de Guvern nr. 421 din 13 iunie 2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea producţiei de opere audiovizuale pe teritoriul României, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărâre de Guvern nr. 1250/2023 pentru aprobarea procedurii de gestionare şi verificare a proiectelor preluate, de încheiere a acordurilor de finanţare şi de efectuare a plăţilor aferente schemei de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice de către Oficiul de Film şi Investiţii Culturale şi pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 421/2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei nr. 21/1996, cu modificările și completările ulterioare.
*Erată din data de 26 februarie 2024 – În bibliografia de concurs sunt incluse dispozițiile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, dispozițiile aplicabile personalului contractual, și nu ale Ordonanței de urgență nr. 57/2023 privind Codul administrativ, dispozițiile aplicabile personalului contractual cum, în mod eronat, a fost menționat în anunțul de concurs.
Tematică:
- Atribuțiile compartimentului de audit public intern
- Planificarea activității de audit
- Elaborarea planului de audit public intern
- Elaborarea Raportului de audit Public Intern
- Dosarul de audit public intern
- Carta auditului intern si Codul privind conduita etică a auditorului public intern
- Etape, proceduri și documente care definesc o misiune de regularitate în auditul public intern
- Responsabilitatea compartimentului de audit public intern privind urmărirea recomandarilor
- Evaluarea sistemelor de control intern managerial în conformitate cu prevederile O.S.G.G. nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitătilor publice
- Analiza și scopul analizei riscurilor asociate obiectivelor misiunii de audit public intern
- Organizarea și conducerea contabilității
- Dispoziții privind controlul financiar preventiv
- Angajarea, lichidarea, ordonanțarea si plata cheltuielilor în instituții publice
- Principii si reguli bugetare
- Reglementări privind gestionarea schemelor de ajutor de stat
- Drepturi şi libertăţi fundamentale
- Prevenirea şi sancţionarea formelor de discriminare
- Egalitatea de şanse şi de tratament
Atribuțiile postului:
- asigură consilierea managerului din perspectiva legislativă aplicabilă domeniilor de activitate ale Oficiului, destinată să îmbunătăţească sistemele şi activităţile instituţiei;
- păstrează confidenţialitatea datelor şi informaţiilor înscrise în lucrările primite, documentele examinate şi actele de control;
- elaborează norme metodologice specifice instituţiei, cu respectarea prevederilor legale;
- elaborează proiectele planurilor multianual/anual de audit public intern pe care le supune aprobării managerului;
- efectuează activităţi de audit public intern pentru a evalua dacă sistemele de management financiar şi control ale instituţiei sunt transparente şi conforme cu normele de legalitate, regularitate, economicitate, eficienţă şi eficacitate;
- raportează periodic managerului şi în scris asupra constatărilor, concluziilor şi recomandărilor rezultate din activităţile sale de audit;
- elaborează raportul anual al activităţii de audit public intern;
- în cazul identificării unor iregularităţi sau posibile prejudicii, raportează imediat conducătorului instituţiei şi structurii de control intern abilitate, în scris;
- răspunde de integritatea documentelor şi a bazei de date gestionate şi de predarea acestora la arhiva Oficiului;
- răspunde de întocmirea şi gestionarea registrelor impuse de legislaţia aplicabilă, precum şi de reglementările interne;
- colaborează în definirea cerinţelor privind respectarea normelor de securitate şi sănătate în muncă cu persoanele responsabile pentru definirea riscurilor pe fiecare activitate în parte;
- informează UCAAPI despre recomandările neînsuşite de către conducătorul entităţii publice auditate, conform legii.
29 februarie 2024
Rezultatul probei selecţiei de dosare la
concursul de ocupare a funcției contractuale de execuție, vacante de
Auditor, grad profesional I
în cadrul Compartimentul Audit public intern
Având în vedere prevederile art. 37 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate la proba de selecție a dosarelor depuse pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției contractuale de execuție vacante de auditor, grad profesional I, în cadrul Compartimentul Audit public intern din cadrul Oficiului de Film și Investiţii Culturale:
Nr. crt. | Număr de înregistrare dosar | Rezultatul selecției dosarelor | Motivul respingerii dosarului |
1. | 205 | ADMIS | – |
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție).
Candidaţii declaraţi admişi vor susţine proba scrisă în data de 07 martie 2024, ora 1100, la sediul Ministerului Culturii din Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, București (clădirea Aula).
În data de 07.03.2024, începând cu ora 1030, candidaţii având asupra lor actul de identitate se vor prezenta la intrarea principală a Ministerului Culturii (dinspre Bulevardul Mircea Vodă).
Afişat astăzi, 29.02.2024, ora 14.3000, la sediul și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.
Rezultatul PROBEI SCRISE din 07.03.2024
la concursul de ocupare a funcției contractuale de execuție vacante de
Auditor, grad profesional I
în cadrul Compartimentul Audit public intern
Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:
Nr. crt. | Cod de identificare | Punctajul probei scrise | Rezultatul probei scrise |
1. | 205 | ABSENT | RESPINS |
Afişat astăzi, 08.03.2024, ora 14.30, la sediul și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.
Rezultat FINAL
la concursul de ocupare a funcției contractuale de execuție vacante de
Auditor, grad profesional I,
în Compartimentul Audit public intern
Având în vedere prevederile art. 47 alin. (1) și alin (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate finale:
Nr. crt. | Cod de identificare | Punctaj proba scrisa | Punctaj interviu |
Punctaj final | Rezultat final |
1. | 205 | ABSENT | – | – | RESPINS |
Potrivit dispozițiilor art. 47 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, „se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.”
Afişat astăzi, 18 martie 2024, ora 1430, la sediul și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.
ANUNȚ – concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție de Auditor, grad profesional I, în cadrul Compartimentului Audit public intern
22 martie 2024
– Afișat pe pagina de internet și la sediu în data de 22 martie 2024 –
ANUNȚ
În temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Oficiul de Film și Investiții Culturale organizează în perioada 22 martie 2024 – 22 aprilie 2024, la sediul Ministerului Culturii din București, sector 3, Bulevardul Unirii nr. 22, concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție de Auditor, grad profesional I, în cadrul Compartimentului Audit public intern, pe perioadă nedeterminată.
Programul de lucru este de 8 ore pe zi, 40 ore/săptămână.
Condiții generale de participare:
- are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanității, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
Condiţii specifice necesare ocupării postului:
- Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor sociale, ramura drept/ ramura științe economice;
- Vechimea în muncă: minimum 5 (cinci) ani;
- Perfecționări (specializări): absolvent al unui curs acreditat – curs auditor intern în sectorul public;
- Cunoștințe de operare/programare pe calculator: nivel mediu (pachetul Office);
- experiență de minimum 2 ani experiență programe/proiecte cu finanțare externă;
CERINŢĂ SPECIFICĂ:
Avizul favorabil al Compartimentului Audit Public Intern din cadrul Ministerului Culturii în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1086/2013.
În vederea obţinerii Avizului pentru funcţia de auditor clasa I grad profesional superior candidaţii depun următoarele documente la sediul Ministerului Culturii:
- curriculum vitae, model comun european;
- o declaraţie privind respectarea prevederilor art. 22 din Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la incompatibilităţile auditorilor publici interni;
- o lucrare în domeniul auditului public intern;
- două scrisori de recomandare de la persoane cu experienţă în domeniul auditului public intern.
Compartimentul audit public intern din cadrul Ministerului Culturii analizează dosarele de avizare depuse de solicitanţi şi realizează un interviu cu aceştia, în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii dosarului. Avizul se transmite persoanei solicitante şi conducerii Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, în termen de 2 zile de la data susţinerii interviului.
Candidatul are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu Avizul Compartimentului Audit Public Intern din cadrul Ministerului Culturii până la data limită a depunerii dosarului de concurs sau cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului. În caz contrar candidatul va fi respins.
- Persoana de contact pentru depunerea dosarului la Compartimentul Audit Public Intern din cadrul Ministerului Culturii este domnul Radu Podgoreanu, auditor superior, tel. 0762.685.404.
Actele necesare înscrierii la concurs:
- formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;
- copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- curriculum vitae, model comun european;
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 2.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.
Dosarele de concurs se vor depune la la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438.
Calendarul concursului :
22 martie 2024 | Publicarea anunțului privind organizarea concursului la sediul instituției și pe www.ofic.ro |
5 aprilie 2024 ora 14:30 | termenul-limită pentru depunere de către candidați a dosarelor de concurs la sediul instituției |
9 aprilie 2024, ora 16:00 | afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs |
10 aprilie 2024, ora 16:00 | termenul limită pentru depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor de concurs la sediul instituției |
11 aprilie 2024, ora 16:00 | termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse privind selecția dosarelor; afișarea rezultatelor |
12 aprilie 2024, ora 10:00 | proba scrisă – 2 ore |
15 aprilie 2024, ora 14:30 | afișarea rezultatelor probei scrise |
16 aprilie 2024, ora 14:30 | termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă |
17 aprilie 2024, ora 14:30 | termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la proba scrisă; afișarea rezultatelor |
18 aprilie 2024
19 aprilie 2024, ora 14:30 |
Interviul (ora se va notifica candidaților declarați admişi la proba scrisă)
afișarea rezultatelor interviului |
22 aprilie 2024, ora 14:30 | termenul limită de depunere a contestațiilor la interviu |
23 aprilie 2024, ora 14:30
23 aprilie 2024 |
termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la interviu;
afișarea rezultatelor |
23 aprilie 2024 | comunicarea rezultatelor finale |
Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438, sectorul 1 sau la adresa de e-mail contact@ofic.ro.
Bibliografia necesară pentru ocuparea postului contractual de execuție vacant de Auditor, grad profesional I, în cadrul Compartimentului Audit public intern:
Bibliografie generală:
- a) Constituția României;
- b) Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, dispozițiile aplicabile personalului contractual;
- c) Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
- d) Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 39/2023 privind înființarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri instituționale referitoare la gestionarea schemei de ajutor de stat pentru sprijinirea culturii de film şi producţiei de film în România, cu modificările și completările ulterioare;
- e) Hotărârea de Guvern nr. 638/2023 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
- f) Ordinul 3407/2023 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Oficiului de Film şi Investiţii Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
Bibliografie specifică:
- Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările
Ulterioare;
- b) Legea 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare.
- c) Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, cu modificările şi completările ulterioare;
- d) Hotărârea nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern, cu modificările şi completările ulterioare;
- e) Legea nr. 82/1991 – Legea contabilităţii, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
- f) Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- g) Ordonanța nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare;
- h) Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- i) OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
- j) Ordinul nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările şi completările ulterioare;
- k) Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- l) Regulamentul (UE) nr. 651/2014 al Comisiei din 17 iunie 2014 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piaţa internă în aplicarea articolelor 107 şi 108 din tratat, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 187, cu modificările şi completările ulterioare;
- m) Hotărâre de Guvern nr. 421 din 13 iunie 2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea producţiei de opere audiovizuale pe teritoriul României, cu modificările și completările ulterioare;
- n) Hotărâre de Guvern nr. 1250/2023 pentru aprobarea procedurii de gestionare şi verificare a proiectelor preluate, de încheiere a acordurilor de finanţare şi de efectuare a plăţilor aferente schemei de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice de către Oficiul de Film şi Investiţii Culturale şi pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 421/2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice, cu modificările și completările ulterioare;
- o) Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei nr. 21/1996, cu modificările și completările ulterioare.
Tematică:
- Atribuțiile compartimentului de audit public intern;
- Planificarea activității de audit;
- Elaborarea planului de audit public intern;
- Elaborarea Raportului de audit Public Intern;
- Dosarul de audit public intern;
- Carta auditului intern si Codul privind conduita etică a auditorului public intern;
- Etape, proceduri și documente care definesc o misiune de regularitate în auditul public intern;
- Responsabilitatea compartimentului de audit public intern privind urmărirea recomandărilor;
- Evaluarea sistemelor de control intern managerial în conformitate cu prevederile O.S.G.G. nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice;
- Analiza și scopul analizei riscurilor asociate obiectivelor misiunii de audit public intern;
- Organizarea și conducerea contabilității;
- Dispoziții privind controlul financiar preventiv;
- Angajarea, lichidarea, ordonanțarea si plata cheltuielilor în instituții publice;
- Principii si reguli bugetare;
- Reglementări privind gestionarea schemelor de ajutor de stat;
- Drepturi şi libertăţi fundamentale;
- Prevenirea şi sancţionarea formelor de discriminare;
- Egalitatea de şanse şi de tratament;
Atribuțiile postului:
- asigură consilierea managerului din perspectiva legislativă aplicabilă domeniilor de activitate ale Oficiului, destinată să îmbunătăţească sistemele şi activităţile instituţiei;
- păstrează confidenţialitatea datelor şi informaţiilor înscrise în lucrările primite, documentele examinate şi actele de control;
- elaborează norme metodologice specifice instituţiei, cu respectarea prevederilor legale;
- elaborează proiectele planurilor multianual/anual de audit public intern pe care le supune aprobării managerului;
- efectuează activităţi de audit public intern pentru a evalua dacă sistemele de management financiar şi control ale instituţiei sunt transparente şi conforme cu normele de legalitate, regularitate, economicitate, eficienţă şi eficacitate;
- raportează periodic managerului şi în scris asupra constatărilor, concluziilor şi recomandărilor rezultate din activităţile sale de audit;
- elaborează raportul anual al activităţii de audit public intern;
- în cazul identificării unor iregularităţi sau posibile prejudicii, raportează imediat conducătorului instituţiei şi structurii de control intern abilitate, în scris;
- răspunde de integritatea documentelor şi a bazei de date gestionate şi de predarea acestora la arhiva Oficiului;
- răspunde de întocmirea şi gestionarea registrelor impuse de legislaţia aplicabilă, precum şi de reglementările interne;
- colaborează în definirea cerinţelor privind respectarea normelor de securitate şi sănătate în muncă cu persoanele responsabile pentru definirea riscurilor pe fiecare activitate în parte;
- informează UCAAPI despre recomandările neînsuşite de către conducătorul entităţii publice auditate, conform legii.
09 aprilie 2024
Rezultatul probei selecţiei de dosare la
concursul de ocupare a funcției contractuale de execuţie vacante de
Auditor la Compartimentul Audit public intern
Având în vedere prevederile art. 37 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate la proba de selecție a dosarelor depuse pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției contractuale de execuţie de Auditor la Compartimentul Audit public intern din cadrul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale:
Nr. crt. | Număr de înregistrare dosar | Rezultatul selecției dosarelor | Motivul respingerii dosarului |
1. | 331 | ADMIS |
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție).
Candidaţii declaraţi admişi vor susţine proba scrisă în data de 12 aprilie 2024, ora 10:00, la sediul Ministerului Culturii (clădirea Aula), din Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, București.
În data de 12.04.2024, începând cu ora 9:30, candidaţii, având asupra lor actul de identitate, se vor prezenta la intrarea principală a Ministerului Culturii (dinspre Bulevardul Mircea Vodă).
Afişat astăzi, 09.04.2024, ora 16:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.
15.04.2024
Rezultatul PROBEI SCRISE din 12.04.2024,
la concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de execuţie de
Auditor din cadrul Compartimentului Audit public intern
Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:
Nr. crt. | Cod de identificare | 60 | Rezultatul probei scrise |
1. | 331 | 60,16 | ADMIS |
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de conducere).
Candidaţii declaraţi admişi vor susţine interviul în data de 18 aprilie 2024, la sediul Ministerului Culturii (clădirea Aula), din Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, București. Ora va fi notificată fiecărui candidat.
La ora comunicată, candidaţii, având asupra lor actul de identitate, se vor prezenta la intrarea principală a Ministerului Culturii (dinspre Bulevardul Mircea Vodă).
Afişat astăzi, 15.04.2024, ora 14:30, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.
19.04.2024
Rezultatul INTERVIULUI din 18.04.2024,
la concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de execuţie de
Auditor din cadrul Compartimentului Audit public intern
Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei interviului:
Nr. crt. | Cod de identificare | Punctajul interviului | Rezultatul interviului |
1. | 331 | 97,66 | ADMIS |
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuţie).
Afişat astăzi, 19.04.2024, ora 14:30, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.
23.04.2024
Rezultatul FINAL din 23.04.2024,
la concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de execuţie de
Auditor din cadrul Compartimentului Audit public intern
Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate finale:
Nr. crt. | Cod de identificare | Punctaj proba scrisă | Punctaj interviu |
Punctaj final | Rezultat final |
1. | 331 | 60,16 | 97,66 | 78,91 | ADMIS |
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuţie).
Afişat astăzi, 23.04.2024, ora 13:30, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.