ANUNŢ în vederea închirierii unui imobil pentru sediu
mai 7, 2024
Anunț | Concurs recrutare | Post contractual de execuție – Consilier achiziții publice în cadrul Compartimentului Achiziții Publice
mai 14, 2024

ANUNȚ – concurs pentru ocuparea a unui post contractual de execuție de Consultant artistic, Grad profesional IA, studii superioare în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte Culturale

mai 14, 2024

ANUNȚ – concurs pentru ocuparea a unui post contractual de execuție de Consultant artistic, Grad profesional IA, studii superioare în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte Culturale

– Afișat pe pagina de internet și la sediu în data de 14 Mai 2024 – 

ANUNȚ

În  temeiul  prevederilor Hotărârii  Guvernului  nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Oficiul de Film și Investiții Culturale organizează în perioada 14 mai 2024 – 18 iunie 2024, la sediul Ministerului Culturii din București, sector 3, Bulevardul Unirii nr. 22, concurs pentru ocuparea unui post contractual de execuție de Consultant artistic, Grad profesional IA, studii superioare în cadrul Compartimentului Monitorizare Proiecte Culturale, pe perioadă nedeterminată.

Programul de lucru este de 40 ore/săptămână, luni -joi 08:30 – 17:00, vineri 08:30 – 14:30.

Salariul brut de bază, conform Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Anexa III-cap. I, pct I, lit. b):

 

Salariu de încadrare  

Gradație 1

Gradație

2

Gradație

3

Gradație

4

Gradație

5

Indemnizație hrană
7,186 7,725 8,111 8,517 8,730 8,948 347

 

Tranşele de vechime în muncă în funcţie de care se acordă cele 5 gradaţii, precum şi cotele procentuale corespunzătoare acestora, calculate la salariul de bază avut la data îndeplinirii condiţiilor de trecere în gradaţie şi incluse în acesta, sunt următoarele:

  1. gradaţia 1 – de la 3 ani la 5 ani – şi se determină prin majorarea salariului de bază prevăzut în anexele la prezenta lege cu cota procentuală de 7,5%, rezultând noul salariu de bază;
  2. gradaţia 2 – de la 5 ani la 10 ani – şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază;
  3. gradaţia 3 – de la 10 ani la 15 ani – şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază;
  4. gradaţia 4 – de la 15 ani la 20 de ani – şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază;
  5. gradaţia 5 – peste 20 de ani – şi se determină prin majorarea salariului de bază avut cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază.

Condiții generale de participare:

    1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
    2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
    3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
    5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
    6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanității, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
    7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

Condiţii specifice necesare ocupării postului:

      • Studii de specialitate: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
      • Vechimea în muncă: minim 3 ani;
      • Perfecționări (specializări): minim 3 ani experiență în domeniul producției de film;
      • Limba engleză – nivel mediu;
      • Cunoștințe de operare/programare pe calculator: nivel mediu (pachetul Office)

·       Experiența în mediul public reprezintă un avantaj

Actele necesare înscrierii la concursuri:

      1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa 1;
      2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
      3. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţia publică;
      4. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
      5. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
      6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
      7. curriculum vitae, model comun european

Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 2.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.

 

Dosarele de concurs se vor depune la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr.

1, corp D1 (central, deasupra Sălii de marmură), intrarea B, etajul 4, camera 438.

  

Calendarul concursului :

14 mai 2024 Publicarea      anunțului      privind      organizarea

concursului la sediul instituției și pe www.ofic.ro

30 mai 2024

ora 16:00

termenul-limită pentru depunere de către candidați a

dosarelor de concurs

4 iunie 2024, ora 16:00 afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs
5 iunie 2024, ora 16:00 termenul   limită   pentru   depunerea   contestațiilor privind selecția dosarelor de concurs

 

6 iunie 2024, ora 16:00 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse privind selecția dosarelor; afișarea rezultatelor
7 iunie 2024, ora 10:00 proba scrisă
10 iunie 2024, ora 16:00 afișarea rezultatelor probei scrise
11 iunie 2024, ora 16:00 termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă;
12 iunie 2024, ora 16:00 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse

la proba scrisă; afișarea rezultatelor

13 iunie 2024 Interviul (ora se va notifica candidaților declarați admis la proba scrisă)

afișarea rezultatelor interviului

14 iunie 2024, ora 14:30 termenul limită de depunere a contestațiilor la

interviu

17 iunie 2024 termenul limită de soluționare a contestațiilor depuse la interviu; afișarea rezultatelor
18 iunie 2024 comunicarea rezultatelor finale

 

Relații suplimentare se pot obține la sediul instiuției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438, sectorul 1 sau la adresa de e- mail contact@ofic.ro.

 

Bibliografie generală:

      • Constituția României;
      • Ordonanța de urgență 57/2019 privind Codul administrativ, dispozițiile aplicabile personalului contractual;
      • Ordonanță de Urgență a Guvernului nr. 189 din 25 noiembrie 2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare;
      • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 39/2023 privind înființarea Oficiului de Film și Investiții Culturale, precum și pentru stabilirea unor măsuri instituționale referitoare la gestionarea schemei de ajutor de stat pentru sprijinirea culturii de film și producției de film în România, cu modificările și completările ulterioare;
      • Hotărârea de Guvern nr. 638/2023 privind organizarea și funcționarea Oficiului de Film și Investiții Culturale, cu modificările și completările ulterioare;
      • Ordinul 3407/2023 pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Oficiului de Film și Investiții Culturale, cu modificările și completările

 

Bibliografie specifică:

      • Regulamentul (UE) nr. 651/2014 al Comisiei din 17 iunie 2014 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piaţa internă în aplicarea articolelor 107 şi 108 din tratat, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 187, cu modificările şi completările ulterioare;
      • Hotărâre de Guvern nr. 421 din 13 iunie 2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea producţiei de opere audiovizuale pe teritoriul României, cu modificările și completările ulterioare;
      • Hotărâre de Guvern 1250/2023 pentru aprobarea procedurii de gestionare şi verificare a proiectelor preluate, de încheiere a acordurilor de finanţare şi de efectuare a plăţilor aferente schemei de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice de către Oficiul de Film şi Investiţii Culturale şi pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 421/2018 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind sprijinirea industriei cinematografice<
      • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei 21/1996, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările ulterioare,

Tematica:

      • Principii fundamentale de funcționare a Oficiului de Film și Investiții Culturale
      • Principiile de funcționale ale schemei de ajutor de stat reglementată de G. nr. 421/2108

 

Atribuțiile postului:

      1. verifică îndeplinirea obligațiilor Oficiului privind monitorizarea proiectelor derulate, în conformitate cu decizia de numire a managerului și legislația aplicabilă proiectului în cauză;
      2. monitorizează și întocmește rapoarte privind fiecare dintre proiectele aprobate și derulate de Oficiu;
      3. urmărește ca în activitățile ulterioare de previzionare și/sau implementare obiectivele și strategiile decise de manager să fie puse în practică;
      4. elaborează indicatori statistici de specialitate și asigură colectarea datelor statistice pentru domeniul său de activitate în interes propriu ori la solicitarea celor interesați;
      5. centralizează întreaga documentaţie aferentă programelor derulate de Oficiu;
      6. coordonează activitatea de elaborare şi structurare a programului anual, pe baza deciziei managerului;
      7. prezintă rapoarte periodice cu privire la stadiul de realizare a obiectivelor şi strategiilor aprobate de manager;
      8. contribuie la stabilirea priorităţilor în dezvoltarea instituţiei;
      9. răspunde de păstrarea tuturor documentelor primite şi întocmite şi le depune la arhivă, respectând prevederile legale;
      10. îndeplineşte orice alte atribuţii specifice date în competenţa sa prin lege sau de către manager și directorul general adjunct.

 

Anexa-nr.-1-Formular-de-inscriere-la-concurs-cf.-HG-nr.-1336-2022-2_1

 

Anexa-nr.-2-Model-adeverinta-eliberata-de-angajator-pentru-perioada-lucr.-2_1

 

04 iunie 2024

Rezultatul probei selecţiei de dosare

la concursul de ocupare a funcției contractuale de execuţie vacante de

Consultant artistic la Compartimentul Monitorizare proiecte culturale

 

Având în vedere prevederile art. 37 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioarecomisia de selecție dosare comunică următoarele rezultate la selecția dosarelor depuse pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției contractuale de execuţie de Consultant artistic la Compartimentul Monitorizare proiecte culturale din cadrul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale:

 

Nr. crt. Număr de înregistrare dosar Rezultatul selecției dosarelor Motivul respingerii dosarului
1 536 RESPINS Nu întruneşte condiţiile specifice de necesare ocupării postului
2 555 ADMIS
3 561 RESPINS Nu întruneşte condiţiile specifice de necesare ocupării postului
4 564 ADMIS
5 570 RESPINS Nu întruneşte condiţiile specifice de necesare ocupării postului

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție).

Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie după afișarea rezultatelor, până la data de 05 iunie 2024, ora 16:00, la sediul instituției, din Piața Presei Libere nr. 1, corp D1, intrarea B, etajul 4, camera 438, sub sancţiunea decăderii din acest drept, conform art. 53 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Candidaţii declaraţi admişi vor susţine proba scrisă în data de 07 iunie 2024, ora 10:00, la sediul Ministerului Culturii (clădirea Aula), din Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, București.

În data de 07.06.2024, începând cu ora 9:30, candidaţii, având asupra lor actul de identitate, se vor prezenta la intrarea principală a Ministerului Culturii (dinspre Bulevardul Mircea Vodă).

Afişat astăzi, 04.06.2024, ora 16:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.

 

 


 

06 iunie 2024

Rezultatul contestaţiilor la selecţia de dosare

la concursul de ocupare a funcției contractuale de execuţie vacante de

Consultant artistic la Compartimentul Monitorizare proiecte culturale

 

Având în vedere prevederile art. 37 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioarecomisia de contestaţii comunică următoarele rezultate la contestaţiile selecției dosarelor depuse pentru concursul organizat în vederea ocupării funcției contractuale de execuţie de Consultant artistic la Compartimentul Monitorizare proiecte culturale din cadrul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale:

 

Nr. crt. Număr de înregistrare dosar Rezultatul

selecției dosarelor

Motivul respingerii dosarului
1 570 RESPINS NU ÎNTRUNEȘTE CONDIȚIILE SPECIFICE NECESARE OCUPĂRII POSTULUI — „VECHIME MINIM 3 ANI EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIUL PRODUCȚIEI DE FILM”

 

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuție).

Afişat astăzi, 06.06.2024, ora 16:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film și Investiţii Culturale.

 

 


 

10.06.2024

 

 

Rezultatul PROBEI SCRISE din 07.06.2024, la concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de execuţie de Consultant artistic la Compartimentul Monitorizare proiecte culturale

 

Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale probei scrise:

 

Nr. crt. Cod de identificare Punctajul probei scrise Rezultatul probei scrise
1. 564 83 ADMIS
2. 555 ABSENT RESPINS

 

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuţie).

Candidaţii declaraţi admişi vor susţine interviul în data de 13 iunie 2024, la sediul Ministerului Culturii (clădirea Aula), din Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, București. Ora va fi notificată fiecărui candidat.

La ora comunicată, candidaţii, având asupra lor actul de identitate, se vor prezenta la intrarea principală a Ministerului Culturii (dinspre Bulevardul Mircea Vodă).

Afişat astăzi, 10.06.2024, ora 16:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.

 

 

13.06.2024

 

Rezultatul INTERVIULUI din 13.06.2024,

la concursul de ocupare a funcției contractuale vacante de execuţie de

Consultant artistic la Compartimentul Monitorizare proiecte culturale

 

Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale interviului:

 

Nr. crt. Cod de identificare Punctajul interviului Rezultatul interviului
1. 564 88,33 ADMIS

 

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuţie).

Afişat astăzi, 13.06.2024, ora 14:30, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.

 

18.06.2024 

 

Rezultatul FINAL din 18.06.2024, 

la concursul de ocuparea funcției contractuale vacante de execuţie,  

Consultant artistic la Compartimentul Monitorizare proiecte culturale 

 

Având în vedere prevederile dispoziţiilor art. 38 şi art. 45 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate finale: 

 

Nr. crt.  Cod de identificare  Punctaj proba scrisă  Punctaj
interviu 
Punctaj final  Rezultat final 
564  83,00  88,33  85,66  ADMIS 

 

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat (pentru respectarea regimului juridic al datelor cu caracter personal în cadrul activităților aferente organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea unei funcții contractuale de execuţie). 

Afişat astăzi, 18.06.2024, ora 11:00, la sediu și pe site-ul Oficiului de Film şi Investiţii Culturale.